Trzaski i zgrzyty przy ruszaniu na śliskiej nawierzchni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » czw sty 08, 2009 02:22

Wczoraj na tym lotnisku policja stala i sie mnie czepila (przy wjezdzie na lotnisko). Niby teren prywatny lotniska itp i jak mi sie nie podoba to skieruja sprawe do kolegium. Nie chciałem sie z debilami kłócić bo z twarzy to inteligencja nie grzeszyli ale nie ma tam oznaczeń ze teren prywatny i zakaz wjazdu ale lepiej uwazać bo jak chcą to sie do wszystkiego mogą przyczepić.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sty 08, 2009 08:08

nnooxx pisze:Mam fotke z ksiązki serwisowej i mam tu wiele takich kodów :P ... napewno mam 1AH
Czyli masz (tak jak pisałem dużo wcześniej) EDS.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » czw sty 08, 2009 12:14

U mnie chyba jest ASR - montowany tak że nie da się tego wyłączyć niestety, połączony z ABSem (tak pisze instrukcja). Jak ruszam ostro na mokrym, to cały przód auta skacze, kierownice aż z rąk wyrywa, czasem boje się że coś się rozleci. Czy to normalne? Aha, obroty oczywiście idą w górę, tylko jakby ABS w drugą stronę blokował (tzn. przy przyspieszaniu, nie hamowaniu). Czy to normalne?
Oto wlepka z bagażnka
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c1 ... d301f.html
Z tego co pisali przedmówcy, jest tylko ABS (oznaczenie 1AC), a jeżeli tak, to czemu koła blokują się przy ostrym ruszaniu aż cały przód skacze?
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 16:34 przez Pablitto, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
nnooxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:52
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: nnooxx » czw sty 08, 2009 13:15

zodiak pisze:
nnooxx pisze:Mam fotke z ksiązki serwisowej i mam tu wiele takich kodów :P ... napewno mam 1AH
Czyli masz (tak jak pisałem dużo wcześniej) EDS.
Jak wpisywałem kod do "czytnika kodów" Wyskoczylo mi ze to EDL :) Ale to chyba to samo co EDS ? :)
Dzisiaj wyjołem bezpiecznik od ABS'u no i cisza spokoj :) zadnych chrupniec, tak ze wiec to ten system poprostu działa ;) i to chyba dobrze, bo z nim da sie skrecic troche ;P bo bez bezpiecznika na bucie i skrecie auto dalej prosto jedzie ;p
GoF pisze:Wczoraj na tym lotnisku policja stala i sie mnie czepila (przy wjezdzie na lotnisko). Niby teren prywatny lotniska itp i jak mi sie nie podoba to skieruja sprawe do kolegium. Nie chciałem sie z debilami kłócić bo z twarzy to inteligencja nie grzeszyli ale nie ma tam oznaczeń ze teren prywatny i zakaz wjazdu ale lepiej uwazać bo jak chcą to sie do wszystkiego mogą przyczepić.
To trafiłes na jakis burakow, dalikatnie mowiac... ostatnio byl kumpel w nocy i przyjechały świetliki i jedyne co powiedzieli to zeby sobie jezdzic za dnia bo w nocy sie mieszkancy cisna ze jest hałas i nic wiecej nie powiedzieli :P...


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1827452#1827452

Awatar użytkownika
mojama
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: sob cze 23, 2007 17:21
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: mojama » czw sty 08, 2009 16:54

Pablitto pisze:Jak ruszam ostro na mokrym, to cały przód auta skacze, kierownice aż z rąk wyrywa, czasem boje się że coś się rozleci. Czy to normalne?
Na mokrym tak bywa, że buksowanie jest takie skokowe. To tak jakbyś poślinił palec i powoli przejechał po szybie - poczujesz wibracje.

Jeśli chodzi o "ASR'owate" ruszanie to albo nie masz wystarczającej mocy aby zerwać przyczepność albo tak jak ja miałem - kończy Ci się sprzęgło. Też się dziwiłem że mając 150KM dość trudno mi zapiszczeć kołami. Gdy w końcu sprzęgło klękło mi wymieniłem na nowe to od razu jest inna bajka.



Awatar użytkownika
Pablitto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw lip 20, 2006 22:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Pablitto » czw sty 08, 2009 17:20

Hmm, sprzęgło od niedawna nówka Sachsa, będę musiał spróbować teraz zerwać przyczepność :-) Ale czy to od tego- śmiem wątpić. Szarpanie jest takie, że cały przód auta aż skacze, dosłownie. Kiere wyrywa z rąk, aż strach żeby coś z pod maski nie wypadło.. :-)
Aha, szukam dodatkowo jakiegoś "czytnika" kodów tych co są w tej wlepce w bagażniku. Znalazłem na forum do linka http://wwwboards.auto.ru/vw/924983.html
ale większości symboli nie mogę u siebie znaleźć na tej stronie.
Udało mi się znaleźć stronkę z "dekoderem" oznaczeń wlepek w bagażniku, tych od wyposażenia autka. odróżnieniu od gotowych spisów kodów jakie znalazłem, tu znajduje wszystkie kody.
http://igorweb.org/equidec/
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 18:07 przez Pablitto, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
nnooxx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:52
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: nnooxx » czw sty 08, 2009 20:28

http://www.vwgolf.pl/?page_id=286 dlaeko szukac nie trzeba :) ja tutaj sprawdzalem swoje i nie spodziewałem sie nawet ze wpisuja tam jaka kierownice powinienem miec :P i jakie opony i wogule... ;)


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1827452#1827452

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 449 gości