Napięcie akumulatora - pobor pradu - problem z rozruchem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RzR
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: sob sie 11, 2007 16:32
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Kontakt:

Post autor: RzR » sob sty 03, 2009 17:00

bezpiecznik nr 20 to światło stopu.



Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » sob sty 03, 2009 17:09

wiec sprawa wyglada tak:

radio ma numer 22 a u mnie pobor sie zmniejsza po wyciagnieciu bezpiecznika 21:

imperior and luggage compartment lights clock cig. lighter

okazalo sie ze 'magicy' ktorzy zakladali mi pilot do centralnego zamka podpieli sie tez pod bezpiecznik 21

podpiete sa: kostka sterujaca i przekaznik. po odpieciu przekaznika pobor spada :chytry:

zatem zle podpiety jest sterownik z tym przekaznikiem czy on jest niezbedny?
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 17:10 przez kedzior, łącznie zmieniany 1 raz.



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » sob sty 03, 2009 19:27

RzR pisze:bezpiecznik nr 20 to światło stopu.
No brzmi interesująco :)

Obejrzyj czy wyłącznik świateł stopu pod pedałem hamulca nie jest zabrudzony, zakurzony i wilgotny. W tej temperaturze wilgoć z powietrza zbiera się w różnych miejscach.

[ Dodano: 03 Sty 2009 18:34 ]
kedzior pisze:zatem zle podpiety jest sterownik z tym przekaznikiem czy on jest niezbedny?
Zazwyczaj przekaźnik to nie jest złe rozwiązanie bo oszczędza w tym wypadku elementy elektroniczne. Nie wiem jednak jak się montuje moduły do zamków więc pozwolę sobie nie wypowiadać się w tej kwestii.


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » śr sty 07, 2009 18:42

problem rozwiązany :)

uszkodzeniu uległ moduł sterowania pilotem

wymieniony został na gwarancji i teraz działa jak powinien a pobór prądu na postoju wynosi max 0.02A :bigok:

klemy i wszystkie styki z rozrusznikiem oraz alternatorem wyczysciłem szczotą druciana :green_fuck: i zabiezpieczyłem wazeliną techniczna ... wiec dziś i wczoraj przy porannym mrozie -15C nie bylo problemów z rozruchem

dziekuję za wszystkie podpowiedzi okazały się bardzo pomocne

pozdrawiam
kedzior



tuz12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob paź 18, 2008 22:29
Lokalizacja: Zamość

Re: Napięcie akumulatora - pobor pradu - problem z rozruchem

Post autor: tuz12 » śr sty 07, 2009 23:13

czesc wszystkim,

moze poimyslicie ze jestem gamoń :( ale mam klopot z wyjeciem aku z golfa IV odkrecam wszystko ale nie wiem jak z demontowa c skrzyneczke ktora jest na min taka z kabelkami i bezpiecznikami odkrecielem ja od klemy ale to tez nic nie dalo
prosz o podpowioedz



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr sty 07, 2009 23:22

Nie wiem czy to o to chodzi ale jest to taka blaszana nakładka? To naciska się ten blaszany pasek lekko od góry i jednocześnie szerokim np śrubokrętem odczepiamy z boku, w miejscu strzałki nieco w dół i od ścianki akumulatora. Jest tam zaczepiony od dołu. Potem całość ładnie schodzi.
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sty 07, 2009 23:24 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



tuz12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: sob paź 18, 2008 22:29
Lokalizacja: Zamość

Post autor: tuz12 » śr sty 07, 2009 23:34

Zico63b pisze:Nie wiem czy to o to chodzi ale jest to taka blaszana nakładka? To naciska się ten blaszany pasek lekko od góry i jednocześnie szerokim np śrubokrętem odczepiamy z boku, w miejscu strzałki nieco w dół i od ścianki akumulatora. Jest tam zaczepiony od dołu. Potem całość ładnie schodzi.
[url=http://images25.fotosik.pl/310/d9f141e222f861e7m.png]Obrazek[/URL]



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » czw sty 08, 2009 02:47

↑↑ ...To znaczy? ↑↑
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 02:49 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » czw sty 08, 2009 10:17

kedzior, koledzy cię trochę w błąd wprowadzili bo mówiąc że masz za duży pobór na postoju nie zwrócili uwagi na zakres na mierniku, zakres 20mA i wskazanie 0,11 to nam daje 0,00011A więc to bardzo malutko, ale skoro teraz piszesz że jest 0,02A to bardziej prawdopodobny pomiar
ostatnio miałem podobny problem, aku lekko osłabł, okazało się że ładowanie jest słabe, więc czyszczenie alternatora (szczotek i pierścieni) i całej elektryki, a dodatkowo skróciłem drogę ładowania i podłączyłem alternator bezpośrednio do aku


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
daro1125
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 15:49
Lokalizacja: Nisko
Kontakt:

Post autor: daro1125 » pt kwie 03, 2009 18:57

podebne sie do tego tematu.padal mi dosyc czesto aku wiec dzis zmierzylem no i pobor pradu 0.9 wciagnalem radio i zrobilo sie 0.01.i tu pojawia sie moje pytanie da sie cos zrobic z tym radiem zeby zmniejszyc w nim pobor pradu czy tylko nowe radio wchodzi w gre??



Awatar użytkownika
Daros_P
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: śr lis 29, 2006 17:12
Lokalizacja: Rabka
Kontakt:

Post autor: Daros_P » pn kwie 13, 2009 20:23

Witam mam identyko problem tylko nie mam czym zmierzyć aku. Mam prostownik ostatnio po doładowaniu aku było ok. Czy możliwe żeby radio które smiga pod wzmakiem rozładowało dosczetnie aku w przeciagu 3 godz. Wczesniej tez suchałem dużo radia na samym aku i nie mialem tego problemu, teraz za każdym razem wyładowuje go do końca . Akumlator jest roczny Bannera 55 AH. Możliwe że jest to wina alternatora , jak mozna to sprawdzić. Dzieki za info. Pozdrawiam


[img]http://img501.imageshack.us/img501/5331/vwban2jq9.jpg[/img]

zapraszam do oceny mojego gofika(Aktualizacja str1):
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=94798
Sprzedam oświetlenie do MK III :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124936

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » pn kwie 13, 2009 20:38

Bez sprzętu - szkoda talentu!
Przynajmniej ten podstawowy, cyfrowy miernik z Chin za kilkanaście złotych musi Kolega posiadać lub pożyczyć a sposób wielokrotnie omawiano.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 135 gości