problem ze zbieraniem sie obrotow RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Aha wiec muwicie zebym bardziej sprawdził ten czujnik czerwony to jutro sie za to zabiore
mi to az tak nie przeszkadza ale bałem sie ze potem moze byc gorzej
i zobacze na instalacje od tego czujnika
aha a gdzie jest ten przekaznik nr 1??z tylu skrzynki??
i ja pompe ta w baku mialem wymieniana juz
mi to az tak nie przeszkadza ale bałem sie ze potem moze byc gorzej
i zobacze na instalacje od tego czujnika
aha a gdzie jest ten przekaznik nr 1??z tylu skrzynki??
i ja pompe ta w baku mialem wymieniana juz
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2009 00:46 przez majekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- zajac
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2492
- Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
- Lokalizacja: krakow,skarzysko
- Kontakt:
w lewym gornym rogu skrzynki dokladniejkrzysio1985 pisze:przy skrzynce z bezpiecznikami tak jakby od gory doczepiony:)
Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio
Też mam RP, na mrozie odpala jak ta lala! Zakręci 2 razy wałkiem (jak dłużej postoi) i chodzi jak marzenie. Obroty trochę wysokie bo wg. mfa to 1090(pewnie ssanie), ale równo chodzą i wkręca się równiutko w obroty, biały dym jest, czuć wyraźnie benzynę, ale jak się rozgrzeje to już nie kopci i brynki nie czuć, do tego obroty spadają na 750-800 i tak się utrzymują. tyle dobrze
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
ok sprawdziłem i przekaznik jest ok bo tyk i napiecie daje tez 12v na cieplym silniku na czujniku zadnego oporu nie ma zobaczymy jak bedzie zimny jak wyjdzie ze jest dobry to sam juz niewiem co podało??
swiecie ok kable ,kopulka i palec tez sa ok
dzis wymienilem czujnik ten czerwony niewiem jak sie to fachowo nazywa ale ten co ja mam to pisze ze to czujnik temp.wody i nr.katalogowy 1.830.086 z firmy EPS
i mam pytanie czy to dobry czujnik kupiłem czy moze ktos sprawdzic jest on koloru czarnego a tamten ori czujnik jest nr.251919369C?????
Prosze o pomoc
swiecie ok kable ,kopulka i palec tez sa ok
dzis wymienilem czujnik ten czerwony niewiem jak sie to fachowo nazywa ale ten co ja mam to pisze ze to czujnik temp.wody i nr.katalogowy 1.830.086 z firmy EPS
i mam pytanie czy to dobry czujnik kupiłem czy moze ktos sprawdzic jest on koloru czarnego a tamten ori czujnik jest nr.251919369C?????
Prosze o pomoc
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:25
- Lokalizacja: mikołów, katowice
- Kontakt:
ja zrobiłem test zdrowego RP od kolegi, który tym RP prawie w ogóle nie jeździ, stało to na mrozie teraz 5 dni w ogóle nie odpalane.
odpiąłem jeża i odpaliłem auto, nie było żadnej praktycznej różnicy...
mam bardzo podobny problem, tyle że nie mam w aucie LPG, też muszę namierzyć które badziewie mi bruździ
odpiąłem jeża i odpaliłem auto, nie było żadnej praktycznej różnicy...
mam bardzo podobny problem, tyle że nie mam w aucie LPG, też muszę namierzyć które badziewie mi bruździ
Panowie sprawdzanie czerwonego czujnika- mam miernik z funkcją badania czy jest przepływ prądu, podpinam sondy pod piny tego czujnika na zimnym silniku i powinno wskazywać, że przepływ prądu jest, tak? Bo ten czujnik działa na zasadzie- silnik zimny to przewodzi prąd, gorący nie przewodzi.
Tak działa czy na opór tak jak niebieski?
Bo u mnie czujnik ani nie przewodzi prądu na zimnym ani żadnego oporu prądu nie wykazuje.
Tak działa czy na opór tak jak niebieski?
Bo u mnie czujnik ani nie przewodzi prądu na zimnym ani żadnego oporu prądu nie wykazuje.
No bo jak pisali koledzy wcześniej na zimnym silniku rezystancji ma nie być.jon-x pisze:z tym czerwonym to jakies bajki chyba sa ze przewodzi zimny bo jak zmierzylem dzisiaj stuprocentowo dobry czerwony czujnik ktory byl zimny i zamarzniety to nawet na zakresie setek kiloomow nie wykazal zadnej rezystancji.
Czyli z tego co rozumieć- opór zero- przewodzi prąd, później na ciepłym opór nieskończony to brak przewodzenia prądu.krzysio1985 pisze:miernikiem mierzysz mu opor.na zimno powinoo byc opor rowny 0 a na cieplo nieskonczony
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości