Istnieje banalny sposób zalania filtra czystym paliwem.
Przed zdejmowaniem starego filtra, zdejmujesz jeden przewód ten czarny-powrót z silnika do filtra ten przed zaworkiem i podpinasz go pod nowy filtr w miejscu zasilania z baku.
Odpalasz silnik, paliwo płynie z baku przez stary filtr do silnika a nadmiar wraca i wypełnia nowy. Po kilkunastu sekundach masz pełny nowy filtr wypełniony ropką. Szybko wyłączasz silnik(najlepiej robić to w dwie osoby by ta druga wyłączy gdy widzisz że pełny).I przystępujesz do wymiany jak powyżej opisano.
Dwie porady:
1. nie zapomnij o oringach na zaworku załóż nowe (niektóre filtry mają od razu oringi)bo potem będzie się zapowietrzał układ i będziesz miał problemy z odpalaniem po nocy.
2. niektórzy na forum radzą aby doszczelnić korek spustowy na dole teflonem ( ja tego nie zrobiłem ale gdyby pomimo prawidłowego montażu się zapowietrzał wówczas warto rozważyć i tą czynność)
Pozdrawiam