Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Przemek512
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 11:52
Witam
Szukalem na forum lecz nie moglem znalezc postu ktory mnie interesuje wiec pytam...
Czy moge wymienic silnik z ajm na asz w mk4? mam 6 biegowa skrzynie i interesuje mnie czy moja skrzynia bedzie pasowac do silnika asz Czy bedzie pasowal osprzet, komputer i inne podzespoly? Interesuje mnie takze Wasza opinia o silniku 1.9 tdi asz a mianowicie jak sie sprawuje ten silnik Z moim Ajm mialem troszke klopoty i nie chce takiego drugiego wkladac....
Z gory dziekuje za odp.

-
borat
- Ma gadane

- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz sty 04, 2009 11:59
morzesz wkladac smialo tylko pompowtryski zostaw z ajm-a
ja mam tak i smigam
[ Dodano: 04 Sty 2009 11:01 ]
a co sie dzialo z ajm?
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » ndz sty 04, 2009 12:07
Jaki jest senz ladowac silnik 130-to konny z pompkami od 115-tki?
Ja tego nie rozumiem.

AFN 165,5@380,8
-
Przemek512
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 12:08
Przez uszczelke pekly mi 2 tloki i pierscienie Zrobilem silnik dalem nowa turbine i leje mi sie olej z kolektora ssacego wymienilem 2 razy uszczelke oraz egr i dalej cieknie dosc mam juz tego silnika Pompowtryski mowisz? tylko ze moje maja 270tys przebiegu a ten silnik co mam zamiar kupic ma miec 80 tys ma miec ale ile ma to tego nikt nie wie:P
-
borat
- Ma gadane

- Posty: 175
- Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
- Lokalizacja: radom
Post
autor: borat » ndz sty 04, 2009 12:23
jest prawie taki sam ma troche inne tloki grubsze korbowody i chyba wal jednym slowem mowiac jest odporniejszy.jak zostawisz swoje pompki bedzie latal jak ajm
-
rob555
- Gadatliwa bestia

- Posty: 693
- Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: rob555 » ndz sty 04, 2009 12:29
jak zostawisz pompki ASZ to Twoj program z AJM moze nie bedzie dobrze wspolpracowac i bedzie problem z moca na niskich obr, spalaniem i odpalaniem.
Mozna skorygowac w sofcie albo przelozyc motor wraz turbina i sterownikiem
-
Przemek512
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek512 » ndz sty 04, 2009 12:37
a jakbym kupil na allegro kompa do asz czy bedzie problem z imoblizerem? mam turbo ala Arl wiec przeloze sobie Myslalem o kupnie golego silnika blok glowica pompki sam slupek i uzbroic go z ajm osprzetem
[ Dodano: 04 Sty 2009 11:43 ]
Jeszczew jedna rzecz mnie interesuje a mianowicie... Ok roku temu rozpadl mi sie dwumas i wlozylem ciezsze od 2.0 tdi Czy w asz jest taki sam rozklad mocowan dwumasa?
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » ndz sty 04, 2009 14:41
Przemek512 pisze:a jakbym kupil na allegro kompa do asz czy bedzie problem z imoblizerem?
Nie bedzie ale musisz znac pin kod zeby przekodowac immobilaizer.Sa specjalne programy do odczytywania pinow.
Przemek512 pisze:Czy w asz jest taki sam rozklad mocowan dwumasa?
Jezeli podeszlo pod ajm-a,to chyba podejdzie i do azs-a
[ Dodano: 04 Sty 2009 13:47 ]
Tylko komputer musi byc dokladnie o takim samym numerze,jak ten na ktorym smigal ten asz.Moga sie bowiem roznic wersja w zaleznosci od rocznika.Chc nie musza.
AFN 165,5@380,8
-
EnJoy
- .:DUB WAY:.

- Posty: 1386
- Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: EnJoy » ndz sty 04, 2009 19:18
generalnie jeśli wymieniasz silnik, to ja na Twoim miejscu kupiłbym kompletnego ASZ-ta z osprzętem, a to co Ci zostanie z AJM'a wrzucić na Alledrogo
a jeśli chodzi o osprzęt.. jak to jest z kolektorem ssącym?? o ile się nie mylę, ten z AJM chyba nie podejdzie do ASZ..
-
Reksio
- Mały gagatek

- Posty: 77
- Rejestracja: ndz sie 19, 2007 17:41
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Reksio » ndz sty 04, 2009 23:10
Pierwsze pytanie to: W jaki sposób kupiłeś auto z silnikiem AJM i który rocznik, z jakim przebiegiem i oczywiście ile już na nim przejechałeś kilometrów, skoro masz takie problemy? ASZ ma mocniejsze tłoki, bo olejowe, a także trwalsze korbowody, skrzynia na początku wytrzyma moc 130 KM, ale później może być różnie, proponuję zakupić komplet silnik + skrzynia i elektronikę.
-
Pyton50
- Użytkownik

- Posty: 286
- Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
- Lokalizacja: GCZ
Post
autor: Pyton50 » ndz sty 04, 2009 23:16
Reksio skrzynia ma nie wytrzymać 15KM różnicy!!!Co to są według Ciebie tłoki olejowe?
-
Przemek512
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek512 » pn sty 05, 2009 15:36
Kupilem go 3 lata temu z przebiegiem 120tys Na dzien aktualny ma ma 280tys !5tys temu robilem silnik przez uszczelke ( pisalem juz na forum o tymhttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php ... 58#2431858)lecz po remoncie cieknie olej z kolektora ssacego Cieknie to malo powiedziane leje sie spod niego Wymiana uszczelki czyszczenie intercoolera nic nie dalo....
[ Dodano: 05 Sty 2009 14:46 ]
Szczerze powiem ze juz nie mam nerwow do tego silnika Mozliwe ze mechanik cos zle zlozyl Mowil ze pierwszy raz robil silnik PD Zdecydowalem sie na podmiane na asz Dziekuje wszystkim za odpowiedzi i rady

Jak zmienie napisze co jak z tym nowym motorem.
[ Dodano: 05 Sty 2009 14:54 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2431858#2431858 to jest link do mojego wczesniejszego postu....
-
Reksio
- Mały gagatek

- Posty: 77
- Rejestracja: ndz sie 19, 2007 17:41
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Post
autor: Reksio » pn sty 05, 2009 18:37
Fachowo to się powinno mówić, że tłok z pierścieniem olejowym. Pierścień olejowy służy do zgarniania nadmiaru oleju ze ścianki cylindra podczas ruchu tłoka, olej wraca przez szczeliny w pierścieniu i tłoku do bloku silnika. Proponuję jeśli masz w AJM dobrą skrzynię zakupić nowy sam silnik AJM oczywiście z pomocą dobrego mechanika od Diesli.
-
Przemek512
- Nowicjusz

- Posty: 23
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 15:04
- Lokalizacja: Łuków
-
Kontakt:
Post
autor: Przemek512 » pn sty 05, 2009 20:08
Ale czemu mam wkladac ajm ? Mam juz upatrzony silnik asz o to link
http://moto.allegro.pl/item515563282_si ... gwara.html
Czy za te pieniadze nie bedzie najrozsadniejszym wyjsciem kupno takiego silnika?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości