No jak nie Cowboy chce zrobić taki myk zeby sobie pompą regulować kąt wtrysku z szoferki podczas jazdyTak jak aw napisał niema takiej możliwości po za tym chyba nie będziesz tak często przestawiał tego kąta wtrysku więc daruj sobie
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
- ksionc
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
- Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
- Kontakt:
jak chcesz to mam takie sprytne ząbkowane cięgno od żaluzji na chłodnicy od UAZ`a... coś czuję, że to będzie szatańskie i pionierskie rozwiązanieaw69 pisze: No jak nie Cowboy chce zrobić taki myk zeby sobie pompą regulować kąt wtrysku z szoferki podczas jazdy
Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn
no to golfik mozna powiedzieć sie juz dotarł przejechał 10 tys km po remoncie kapitalnym
smigam teraz na motulu, choć nie widze róznicy w temp oleju tak dużej, na trasie mimo mrozu i braku jakichkolwiek osłon na silniku czy to z góry czy z dołu i tak mam 95 st C przy jeździe 130-140 km/h
w dzisiejszy mróz autko zapaliło z półobrotu, zero dymka ani czarnego ani białego dopiero jak sie wydech nagrzeje to para leci
zapowiada sie ze auto na wiosne bedzie weekendowe, wiec albo sie sprzeda (w co nie wierze) albo bedą kolejne mody przy których regulowany z szoferki kąt wtrysku to pikuś
smigam teraz na motulu, choć nie widze róznicy w temp oleju tak dużej, na trasie mimo mrozu i braku jakichkolwiek osłon na silniku czy to z góry czy z dołu i tak mam 95 st C przy jeździe 130-140 km/h
w dzisiejszy mróz autko zapaliło z półobrotu, zero dymka ani czarnego ani białego dopiero jak sie wydech nagrzeje to para leci
zapowiada sie ze auto na wiosne bedzie weekendowe, wiec albo sie sprzeda (w co nie wierze) albo bedą kolejne mody przy których regulowany z szoferki kąt wtrysku to pikuś
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to koksu mucowboy pisze:no to golfik mozna powiedzieć sie juz dotarł przejechał 10 tys km po remoncie kapitalnym
Jakiegos innego dupowoza kupujesz, ze golf na weekendy?cowboy pisze:zapowiada sie ze auto na wiosne bedzie weekendowe, wiec albo sie sprzeda (w co nie wierze) albo bedą kolejne mody przy których regulowany z szoferki kąt wtrysku to pikuś
Jak mody to tylko na 200
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
az czekam na wiosenne mody i mam nadzieje ze nie sprzedaz Mk3 ja jestem wierny cały czas olejom BP/Castrol ( castrol=BP) i jestem zadowolony, ładnie zapala itp...jednak ciekawi mnie czemu u Ciebie jest taka temp . oleju?u mnie przy takich predkosciach nie przekracza 80 w zimie a dochodzi do 90 w lecie....
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
dokłądnie - ja mam podobne temp. według wskażnika.....maks jakie widziałem w lecie przy pałowaniu to 98....Furia pisze:U mnie na castrolu 10w40 w taka pogode jak byla do 10 stopni to olej dochodzil do temp 84 stopnie przy ostrym ciskaniu. Ponad 90 to chyba mialem jedynie w lato na miescie na starym ic
cowboy sprzedajesz pompe 10na wiosnę??? byłbym zainteresowany
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 18:42 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
ja przy pałowaniu dochodze do 105 st C
jak hamowałem sie na MAHA to wskażnik pokazywał 90 i czujnik z hamowni wsadzony zamiast bagnetu pokazywał 90 st C
poza tym te AutoGauge to mogą róznie pokazywac...w każdym razie czujnik mam wkręcony tam gdzie ori jest w przypadku MFA, na serii ludzie dobijają do 100 st C więc jak Wam przy pałowaniu nie może przekroczyć 90 st C to coś nie tak macie z czujnikami chyba, chyba że czujniki macie w misce to zimą pokaże 80 st C
jak hamowałem sie na MAHA to wskażnik pokazywał 90 i czujnik z hamowni wsadzony zamiast bagnetu pokazywał 90 st C
poza tym te AutoGauge to mogą róznie pokazywac...w każdym razie czujnik mam wkręcony tam gdzie ori jest w przypadku MFA, na serii ludzie dobijają do 100 st C więc jak Wam przy pałowaniu nie może przekroczyć 90 st C to coś nie tak macie z czujnikami chyba, chyba że czujniki macie w misce to zimą pokaże 80 st C
chyba wezme słuzbowego znowu z firmyJakiegos innego dupowoza kupujesz, ze golf na weekendy?
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czyli golfik bedzie mocniej dlubniety?? celujesz w 200?? czy moze chcesz 11-stke tylko i maxa z 216 wyciagnac czyli jakies 185 koni??cowboy pisze:chyba wezme słuzbowego znowu z firmy
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości