Przygasa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Przygasa
Jak wyjaśnić zjawisko przygasania silnika(obroty spadają do minimum) gdy włącze nawiew w moim golfie i ogrzewanie tylnej szyby. Brakuje mu prądu???
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
- krzaś
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Do tego potrzebny jest miernik. Przykładasz kable miernika(czerwony do +, czarny do -) do akumulatora i odczytujesz z miernika wartości. Tylko że na włączonym silniku. Jeśli będziesz miał ok 14V to w normie jesli poniżej 13 to za mało. No i trzeba troche na mierniku sie znać żeby go ustawić do prawidłowego pomiaru.
Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
sprawdź czy po ściągnięciu paska czy alternator kręci się lekko, sprawdź też czy nie łapie silnik lewego powietrza, jak się robi chłodniej to silniczek krokowy może zacina się i słabo podnosi obroty, czy po włączeniu odbiorników ustla później obroty na znamionowe?
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 11:26 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam T.O.B.I.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]
Royce pisze:Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ??
i właśnie po to silniki wtryskowe mają ukłąd obejściowy z silniczkiem krokowym -przecież to nie jest gaźnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości