Przygasa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Przygasa

Post autor: robert14-83 » ndz sty 04, 2009 12:36

Jak wyjaśnić zjawisko przygasania silnika(obroty spadają do minimum) gdy włącze nawiew w moim golfie i ogrzewanie tylnej szyby. Brakuje mu prądu???



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz sty 04, 2009 12:39

Jak nie sprawdzałes to najpierw sprawdz jakie masz ładowanie.


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » ndz sty 04, 2009 12:43

jak mogę to zrobić???



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz sty 04, 2009 12:51

Do tego potrzebny jest miernik. Przykładasz kable miernika(czerwony do +, czarny do -) do akumulatora i odczytujesz z miernika wartości. Tylko że na włączonym silniku. Jeśli będziesz miał ok 14V to w normie jesli poniżej 13 to za mało. No i trzeba troche na mierniku sie znać żeby go ustawić do prawidłowego pomiaru.


Zapraszamy http://cb-pomorze.pl/viewtopic.php?t=32#top

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » ndz sty 04, 2009 13:00

No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz sty 04, 2009 13:07

robert14-83 pisze:No dobra. Załóżmy że ładowanie jest ok. Co dalej??? Bo problem dalej pozostał...
Jak sprawdzisz ładowanie i okaże sie że jest dobre to napisz, pomyślimy dalej.
Jesli będziemy ci pisac co masz zrobić a ty bedziesz gdybać to problemu nie rozwiążesz nigdy.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » ndz sty 04, 2009 13:12

Najlepiej to podłącz auto pod VAG`a lub odepnij akumulator na 10 min. (po odpięciu aku możesz przekręcić kluczyk na zapłon). Pewnie jakichś błędów nałapał. :bigok:


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » pn sty 05, 2009 16:57

akumulator 12,48
ładowanie 14,45-14,53
wygląda na to że ładowanie jest dobre a samochód przygasa pod obciążeniem
co dalej???



Awatar użytkownika
jungu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw paź 05, 2006 11:42
Lokalizacja: Turek
Kontakt:

Post autor: jungu » pn sty 05, 2009 18:13

mi wygląda na to że alternator słabo ładuje, lub na rozruszniku napięcie ginie.


[img]http://i11.photobucket.com/albums/a161/jungu/MKIII.jpg[/img]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1374478&highlight=#1374478

robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Post autor: robert14-83 » pn sty 05, 2009 19:35

alternator słabo ładuje??? przecież piszę że ładuje w 14,45-14,53 :bigok:
Dla mnie ładowanie jest wzorowe...



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn sty 05, 2009 20:53

Ładowanie ok - powinno starczyć.

Świece i przewody ile maja przebiegu? Może tutaj coś nieteges.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Royce
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob sty 21, 2006 15:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Royce » wt sty 06, 2009 09:16

Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają ;) niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ?? ;)



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 06, 2009 09:31

sprawdź czy po ściągnięciu paska czy alternator kręci się lekko, sprawdź też czy nie łapie silnik lewego powietrza, jak się robi chłodniej to silniczek krokowy może zacina się i słabo podnosi obroty, czy po włączeniu odbiorników ustla później obroty na znamionowe?
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 11:26 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Viking
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: sob paź 27, 2007 22:02
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Viking » wt sty 06, 2009 10:33

Royce pisze:Przecież jak obiązasz alternetor (włączasz świetła, ogrzewanie szyby, nawiew) to nie ma się co dziwić ze obroty spadają ;) niby dlaczego auto pali więcej kiedy jeździ się na włączonych światłach ?? ;)

i właśnie po to silniki wtryskowe mają ukłąd obejściowy z silniczkiem krokowym -przecież to nie jest gaźnik :-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 231 gości