Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								piter_s							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 984
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
 		
		
											- Lokalizacja: okolice KROSNA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter_s » ndz sty 04, 2009 17:11
			
			
			
			
			Sztomel pisze:trzeba czyścić gniazdo z gwintem pod N109 
no jak by tam nie było styku to by było dziwne.
nie wiem jak to jest w mk4, ale w mk3 jest duze okrągłe złącze co łącza sie wszystkie przewody z pompy, ja bym przegladną i jest kilka konektorków do masy przykreconych, tam lubi zasniedziec na uchwycie tego złącza
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								damianIV							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
 		
		
																- Lokalizacja: Tychy
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damianIV » ndz sty 04, 2009 23:13
			
			
			
			
			U mnie jest prostokątna złączka, jak ją dzisiaj otwarłem to w środku była sucha i czysta.
Na gwincie z n109 choćby było brudno to na tak dużej powierzchni bi masa i tak była.
Bardzo dobrym pomysłem jesp pociągnąć osobny przewóz z tego piny do n109. 
Ja sam nie wiem czy nam rade z tym przewodem, jutro o 8 rano jade na warsztat bo wymieniałą mi termostat i zapytam gościa czy by mi to zrobił i za ile a przede wszystkim czy będzie chciał się podejmować:( Tą wtyczkę z ECU to chyba nie jest tak łatwo rozebrać, przynajmiej dla mnie.
Pytanie do fachowców z okolicy Tychów którzy śledzą ten temat: Czy ktoś by mi pomógł???
Dobrze by było mieć jeszcze jeden zawór na podmianę lub ECU. Ja ten nowy zaworek mam w pudełku teraz bo na stym co jest a nowym nie ma różnicy.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » ndz sty 04, 2009 23:52
			
			
			
			
			damianIV pisze:Bardzo dobrym pomysłem jesp pociągnąć osobny przewóz z tego piny do n109. 
zgadzam się - pomysł dobry
nie widzę problemu , żeby tuż za wtyczką lekko odizolować przewód i przylutować następny ...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damianIV							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
 		
		
																- Lokalizacja: Tychy
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damianIV » pn sty 05, 2009 00:51
			
			
			
			
			damcio151 pisze:damianIV pisze:Bardzo dobrym pomysłem jesp pociągnąć osobny przewóz z tego piny do n109. 
zgadzam się - pomysł dobry
nie widzę problemu , żeby tuż za wtyczką lekko odizolować przewód i przylutować następny ...
 
Trzeba by go całkiem odciąć, bo jak ma przerwy to ok a jak dostaje gdzieś zwarcia to pociągnięcie drugiego zwarcia nie wyeleminuje.
Oglądałem dzisiaj tą wtyczkę i tylko niektóre piny są opisane, potrzebny by mi był schemat który to jest ten pin 77 i jaki kolor przewodu odpowiada temu pinowi wychodząc z wtyczki. Ma ktoś może?
Może jakiś link do schematu...
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Sztomel							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 5667
 		- Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
 		
		
											- Lokalizacja: Rybnik
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Sztomel » pn sty 05, 2009 11:55
			
			
			
			
			załączam zrzut ze schematu zasilania N109 z ECU (schemat z książki Naprawiam VW GolfIV/Bora Dietera Korpa) :
kolor izolacji przewodu oznaczony w j. niemieckim - sw/ws to chyba schwartz/weis - o ile dobrze myślę to będzie czarno-biały ale niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damianIV							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
 		
		
																- Lokalizacja: Tychy
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damianIV » pn sty 05, 2009 21:05
			
			
			
			
			Jutro z kolegą z forum będziemy sprawdzać usterkę, jak znajdziemy przyczynę to napiszę co to było. Dziękuję wszystkim za pomoc!!!!!!!!
Damian
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » pn sty 05, 2009 21:13
			
			
			
			
			damianIV, możesz polecieć po wiązce i dla pewności sprawdzić kolor przewodu od n109
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damianIV							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
 		
		
																- Lokalizacja: Tychy
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damianIV » wt sty 06, 2009 20:44
			
			
			
			
			Witam,
Dzisiaj spotkałem się na mieście z kolegą Audik .
Audik znalazł usterkę, mianowicie:
Wiązka kabli która przebiega obok akumulatora i obok mechanizmu zmiany biegów była nie za dobrze zabezpieczona. Na postoju błędów nie było, podczas jazdy były.
Ta łapa od zmiany biegów uderzała w wiązkę kabli, z czasem mogła przetrzeć izolację i robiła zwarcie do masy. Błędy wyskakiwał jak się zmieniało biegi. Wiązka została odpowiednio zabezpieczona. Auto chodzi bez zarzutu.
Dziękuję wszystkim którzy pisali w tym poście a w szczególności koledze Audik  który bezinteresownie usuną mi usterkę marznąc dziś przy moim aucie!!!
damian
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damcio151							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 9190
 		- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
 		
		
											- Lokalizacja: Koszalin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damcio151 » wt sty 06, 2009 20:48
			
			
			
			
			i gra gitara  
 
[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 19:48 ]
a niby wiązkę sprawdzałeś 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								damianIV							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 66
 		- Rejestracja: pn paź 06, 2008 19:41
 		
		
																- Lokalizacja: Tychy
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: damianIV » wt sty 06, 2009 21:13
			
			
			
			
			damcio151 pisze:i gra gitara  
 
[ Dodano: Wto Sty 06, 2009 19:48 ]
a niby wiązkę sprawdzałeś 

 
Wiązkę sprawdziłem, na oko tam nie widać uszkodzeń.
Jak się okazało mam słabe oko 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości