Jak podłączyś KONDESATOR??
Moderatorzy: dan124, powalla, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 19:59
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Jak podłączyś KONDESATOR??
witam mam kondesator coś takiego http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=72913509 i niewiem jak go podłączyć ale myslę ze + z aku i wzmachola do +z kondesatora z - z aku i wzmacza do - z kond. jesli się mule to napiszcie jak go podłączyć,a i najwazniejsze to co czeba zrobic przed mątazem i jak bede go chciał zdemątować chodzi mi czy musze jakoś go ładować a przy demątazu rozładować?? bo mam w komplecie jaies opornik a niewiem co i jak,pozdrawiam
Skoro masz opornik musisz przed podlaczeniem go naladowac w nast. sposob: stajesz przy akumie i podlaczasz - z akuma do - w kondziu, na kablu plusowym wpinasz oporniik(lub zaroweczke) i podpinasz pod + w kondziu. Przy ladowaniu zaroweczka widac kiedy juz jest naladowany, poniewaz zaroweczka zaczyna coraz slabiej swieci az zgasnie. Po naladowaniu podpinasz + oraz - do kondzia a od niego kablami + oraz - do wzmaka. Nie zapomnij o kablu remote - czyli sterownik do wlaczania i wylaczania (ten sam, ktory wlacza wzmakiem). Mam nadzieje, ze zalapales? Jak masz jeszcze jakies pytania to wal Pozdro
[b]Sprzęt PowerBass, μ-Dimension, Stinger, GroundZero, Hertz, Phonocar i inne[/b]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 19:59
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
jasnie ze załapałem hehe bo troszke jestem opcykany bo juz miałem czas troszke sprzetu i tam własnie myslałem ze czena podłączyć ale człowiek jest nie omylny i niechciałem experymetować na przypuszczeniach,a co do remote to kondzio jest automat sam wykrywa kiedy ma sie włączyć ale tez muslałem ze bedzie automatyka jesli chodzi o ładowanie a tu otwieram pacze opornik hehe,dobra podłącze i naładuje ale skąd bede wiedział ze jest naładowany??(bede ładować opornikiem któru był w zestawie),a i jak bede kondzie chciał zdemątować co co musze zrobić??podobno rozładować ale czym i jak,pozdro
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 19:59
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
gadałem z tym gosciem z tej stronki co podałem na początku i on twierdzi ze to jest pełen automat czyli ze moge odrazu go podłączyć a on ma w sobie automatyke ładowania ale ciekawe czy ciula bo po co by w zestawie był opornik hehe on powiedział ze tak na wszelki wypadek jak by nie chciał sie załączyć za pierwszym razem sam,ale zobacze podłącze go bez ładowania jak uszkodzi się przesto lub bedzie bum to przejade sie do niego i mu rece połamie hehe bo zapewnia na 100% ze ma racje,pozdrawiam
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 19:59
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
oki wielkie dzieki za odpowiedzi,bo tak experymetować to strach hehe a jeszcze bum by zrobił i uszkodził mi wzmachole to by były jaja hehe,pozdrówka i jeszcze raz dzieki
[ Dodano: Nie Gru 04, 2005 23:50 ]
no i podłączyłem kondesator i zauwazyłem ze jak dam głosno to ta dioda na wzmacholu(power)dalej przygasa,czego to moze być wina??kable mam 20mm,moze aku lipny juz jest bo jak naładuje go na fula a puzniej posłucham 20min na full to juz auto nie zapali,a moze kondesator niedziała??
ko wie jak sprawdzić kondesator????
napięcie na wyłączonym silniku przy naładowanum aku jak sprawdzałem to na tym wyswietlaczu(od kondesatora) nie spadło ani razu ponizej 12V a i tak dioda przygasała to tak gra jak by wogule nie było podpiętego kondesatora zadnej ruznicy nie usłyszałem wzmacniacz mam narazie tylko jeden podpiety JBL gto400 pod suba,2gi JBL GTO601.1 lezu w pokoju i czeka na nową fure hehe wtedy dopiero wszystko wsadzę ,pozdrawiam
[ Dodano: Nie Gru 04, 2005 23:50 ]
no i podłączyłem kondesator i zauwazyłem ze jak dam głosno to ta dioda na wzmacholu(power)dalej przygasa,czego to moze być wina??kable mam 20mm,moze aku lipny juz jest bo jak naładuje go na fula a puzniej posłucham 20min na full to juz auto nie zapali,a moze kondesator niedziała??
ko wie jak sprawdzić kondesator????
napięcie na wyłączonym silniku przy naładowanum aku jak sprawdzałem to na tym wyswietlaczu(od kondesatora) nie spadło ani razu ponizej 12V a i tak dioda przygasała to tak gra jak by wogule nie było podpiętego kondesatora zadnej ruznicy nie usłyszałem wzmacniacz mam narazie tylko jeden podpiety JBL gto400 pod suba,2gi JBL GTO601.1 lezu w pokoju i czeka na nową fure hehe wtedy dopiero wszystko wsadzę ,pozdrawiam
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Skoro jest opornik to nie wierzylbym w elektronike tego kondzia. Poza tym wstepne naladowanie i podpiecie pod instalacje w zupelnosci wystarczy do uzytkowania kondzia. Jezdzenie z nim i, jak mniemam, doladowywanie, nie ma sensu.TUTENHAMON pisze:Musisz troche pojeździć zeby kondensator się naładował jeśli pobór prądu jest bardzo duzy to jedyną alternatywą jest przeróbka alternatora. Również istotna sprawą jest akumulator musi być sprawnt tzn. elektrolit prawidłowy i niezasiarczone ogniwa.
Poza tym nie wierze w tak duza moc zestawu, zeby tego alternator nie wytrzymywal (chyba, ze to CC 700 ) - najszybciej wina lezy po stronie zasilania - czyli kabli. Byc moze gdzies masz uszkodzone lub luzne mocowanie.
[b]Sprzęt PowerBass, μ-Dimension, Stinger, GroundZero, Hertz, Phonocar i inne[/b]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
[url=http://tuninginside.pl][img]http://img504.imageshack.us/img504/4482/bannermalypz9.gif[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 19:59
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
pobur prądu nie jest duży bo tak jak napisałem podączony mam narazie jeden wzmachol coś koło 350rms,a mam jeszcze 2gi ale nie podłanczam bo wtedy to była by katastrofa bo było by coś koło 900rms,a co do kondzia to podpiełem bez opornika i wszystko oki kable mam 20mm prosto z aku wszystko poządnie polutowane,ogniwa niesą zasiarczone,ale aku napewno jest do bani bo jak posłucham chwile to zaraz lipa z zapaleniem auta,ale szkoda mi kasy na nowy aku bo zamiezam za pare miesiecy kupic fure a i tak sprzęt wyciągne niedługo i wsadze dopiero do nowej fury,ale dzine dzisiaj słuchałem bas jest fajny ale jak spadło ponizej 12v to juz taki zniekształcony szlak mnie trafiał hehe,ale moje podejzenia to aku. ale moze sie myle????
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
No wiesz ja ci powiem tak podaje średnio 300 RMS i jeżdżać po mieście niestety aku słabnie ponieważ stojąc w korku ładowanie jest dużo mniejsze (wolniejsze obroty) dlatego zmniejsza się rolkę alternatora od 10 do 20 % i w ten sposób ładowanie wystyarcza.krizzz pisze:Skoro jest opornik to nie wierzylbym w elektronike tego kondzia. Poza tym wstepne naladowanie i podpiecie pod instalacje w zupelnosci wystarczy do uzytkowania kondzia. Jezdzenie z nim i, jak mniemam, doladowywanie, nie ma sensu.TUTENHAMON pisze:Musisz troche pojeździć zeby kondensator się naładował jeśli pobór prądu jest bardzo duzy to jedyną alternatywą jest przeróbka alternatora. Również istotna sprawą jest akumulator musi być sprawnt tzn. elektrolit prawidłowy i niezasiarczone ogniwa.
Poza tym nie wierze w tak duza moc zestawu, zeby tego alternator nie wytrzymywal (chyba, ze to CC 700 ) - najszybciej wina lezy po stronie zasilania - czyli kabli. Byc moze gdzies masz uszkodzone lub luzne mocowanie.
TUTENHAMON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości