Problem z zawieszeniem _co to moze być ??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z zawieszeniem _co to moze być ??
Witam Wszystkich Forumowiczów.
Mam następujący problem. Raz na jakiś czas (mniej więcej dwa razy na tydzień) dzieje się coś dziwnego z zawieszeniem w moim Golfie III. Kierownica wykonuje szybkie ruchy skrętu na lewo i na prawo. Najczęściej podczas przyspieszania i zwalniania przy prędkości około 40 km/h. Czasami również przy tym dobiegają mnie jakies stuki z zawieszenia (ale nie jest ich dużo, w ciągu 5 minut jazdy góra 2 razy). Poradzcie, co to może być i ewentualnie ile taka naprawa kosztuje (trzeba uzbierać kasę )
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Pozdrawiam ciepło
Jacek
Mam następujący problem. Raz na jakiś czas (mniej więcej dwa razy na tydzień) dzieje się coś dziwnego z zawieszeniem w moim Golfie III. Kierownica wykonuje szybkie ruchy skrętu na lewo i na prawo. Najczęściej podczas przyspieszania i zwalniania przy prędkości około 40 km/h. Czasami również przy tym dobiegają mnie jakies stuki z zawieszenia (ale nie jest ich dużo, w ciągu 5 minut jazdy góra 2 razy). Poradzcie, co to może być i ewentualnie ile taka naprawa kosztuje (trzeba uzbierać kasę )
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
Pozdrawiam ciepło
Jacek
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
zawieszenie
przede wszystkim drazki kierownicze...
szarpnij rekami kolo(koniecznie skierowane na wprost!)na boki jak gdybys chcial je skrecic.jesli beda luzy to masz to do wymiany.Czesci to ok.100-150zl.Nie martw sie-to wina naszyh polskich drog...
szarpnij rekami kolo(koniecznie skierowane na wprost!)na boki jak gdybys chcial je skrecic.jesli beda luzy to masz to do wymiany.Czesci to ok.100-150zl.Nie martw sie-to wina naszyh polskich drog...
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Witam
Zauważyłem jeszcze dwie rzeczy. Po pierwsze zawsze stuki i szarpania kierownicą są po jakiejś godzinie jazdy ( na zimnym silniku jak ruszam rano to nic się nie dzieje). A po drugie jak już się wszystko rozgrzało i szarpie to zawsze (choć nie tylko) szarpnie po puszczeniu gwałtownym nogi z gazu (czyli na ostrym hamowaniu silnikiem) Może te uwagi pomogą w zdiagnozowaniu problemu
Jeszcze raz dzięki za wszelkie uwagi i komentarze.
Pozdrawiam
Jacek
Zauważyłem jeszcze dwie rzeczy. Po pierwsze zawsze stuki i szarpania kierownicą są po jakiejś godzinie jazdy ( na zimnym silniku jak ruszam rano to nic się nie dzieje). A po drugie jak już się wszystko rozgrzało i szarpie to zawsze (choć nie tylko) szarpnie po puszczeniu gwałtownym nogi z gazu (czyli na ostrym hamowaniu silnikiem) Może te uwagi pomogą w zdiagnozowaniu problemu
Jeszcze raz dzięki za wszelkie uwagi i komentarze.
Pozdrawiam
Jacek
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 302 gości