swap mk1 16v kr pytanie

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw lis 01, 2007 21:20

pomysl dobry.. ale czy trafiony??
jak juz opla to leta a jak n/a to jednak 9a motor


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
robson_wrc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob maja 20, 2006 16:18
Lokalizacja: Otwock
Kontakt:

Post autor: robson_wrc » pt lis 02, 2007 20:08

No nie wiem miałem tego 9A w mkII i powiem że to nie jest żadna rewelacja... A kolega miał w corsie a 2.0 8v 115 km która jest cięższa od mk1 i jak w to wsiadłem to normalnie szok. A teraz składam mk1 wydartego do zera typowo na nocne kreski... Więc musi to dobrze jezdzić a z tym 9A to mi sie to nie widzi... Dlatego wpadliśmy na pomysł żeby opla wsadzić... I tak mam juz 2.0 8v 115km do tego wałek i kompa z gsi oznaczenie silnika seh co da 136 km a ten silnik jest sporo lżejszy od 9A. I dlatego też wybrałem opla i to w dodatku 8v że w niedalekiej przyszłości ma być turbo...
Ostatnio zmieniony sob lis 03, 2007 16:12 przez robson_wrc, łącznie zmieniany 1 raz.


MOC JEST BOGIEM,PRĘDKOSĆ NAŁOGIEM, NITRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWA :)

Cosar 33GT

Post autor: Cosar 33GT » sob lis 03, 2007 00:19

robson_wrc pisze:typowo na nocne kreski
no widze coraz wiecej ludzi skłąda drugą furke na killerstwo :bigok: tez zaczynam myśleć o takiej zabawce (sciro z PG)



Han3s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 20:58
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Han3s » sob sty 03, 2009 02:42

Robson troszke pozno.
PowiemCi ze C20NE (2.0 8v) Oploskie jest bardzo zwawe, a jak wrzucisz wałek od 20seh lub jeszcze lepiej od 18e i do tego komp od 20seh i kolektor 4x2x1 od C20XE to powinienes uzyskac od 140 do 150 km i bedzie to zamiatało masakrycznie i żaden abf nie da rady :D
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 02:42 przez Han3s, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob sty 03, 2009 13:13

Han3s pisze:Robson troszke pozno.
PowiemCi ze C20NE (2.0 8v) Oploskie jest bardzo zwawe, a jak wrzucisz wałek od 20seh lub jeszcze lepiej od 18e i do tego komp od 20seh i kolektor 4x2x1 od C20XE to powinienes uzyskac od 140 do 150 km i bedzie to zamiatało masakrycznie i żaden abf nie da rady :D
co ty gadasz???? chłopie.... kolektor od xe nie pasi do ne
zestaw komp plus walek od 1,8 (e??) jak napisales nie pozwoli na 140 ps a co dopiero 150... nawet jakbys tam nie wiadomo co wsadzil bez wirusa jest awykonalne


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

slonek69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn mar 27, 2006 18:14
Lokalizacja: WWL

Post autor: slonek69 » sob sty 03, 2009 17:38

Jak zrobisz flanszę i pospawasz to będzie pasował, ot taka standardowa przeróbka w oplu.
Ale odkop.



Han3s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 20:58
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Han3s » sob sty 03, 2009 23:10

A i owszem. Dorabiasz flansze do 4-2-1 od xe i bangla. Wałek od 18e + tłoki od seha + kom seh i lekko dłubnięta głowica i to 140 to jest bezproblemu :) Wiem bo to samo przerabiałem u siebie. Miałem kiedyś Astre GSi C20NE wydmuszke i wiem co mówie :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 04, 2009 12:55

widzisz to jest duzo wiecej zmian niz piszesz w pierwszym poscie, a co do twojej astry masz jakis wykres tego zestawu co piszesz czy jest to mic przypuszczalna??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Han3s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 20:58
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Han3s » ndz sty 04, 2009 16:13

No w tej chwili już nie mam :/ Bo było to już dosyc dawno temu :)
Orginalny SEH ma 129 km. Wkładając wałek od 18e moc idzie troszke od góry nieznacznie ale idzie. A zmieniając wałek można dłubnąc głowice, bo ten silnik jest tak prosty jak budowa cepa :) Jak znajde to wrzuce mam gdzieś fotki z dłubania głowicy :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 04, 2009 17:33

wiesz pytam bo poki co widzialem jeden c20 ne na takim zestawie co piszesz z lexmaulem na dolocie i wydechu, zrobioną profi glowa i innymi wynalazkami i nie zgadniesz ile wyplul bez strojenia... 122 ps, tylko dla tego ze dawki paliwa byly w polu ( do seh sa mniejsze czasy wtrysku niz potrzeba ne juz po zalozeniu samego walka) po strojeniu 149 ps


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Han3s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 20:58
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Han3s » ndz sty 04, 2009 23:52

No widzisz samo C20NE dubnie się kręci ale jak powkładasz duperele z 20SEH i zestroisz to, to naprawdę wychodzi dosyć żwawy silniczek i to nie dużym kosztem. Pomijając LEXMAULE :D Bo takiego do C20XE puściłem za 1800 zł :D


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]

sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » wt lip 20, 2010 22:16

wole abf-a :D dziekuje dowidzenia .. :hmm:


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości