Czy to sposób na wyciek przez bagnet??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

witekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 15:48
Lokalizacja: Brzeziny
Kontakt:

Czy to sposób na wyciek przez bagnet??

Post autor: witekk » sob sty 03, 2009 22:35

Witam!

Co myslicie o tym, aby na czas mrozow nie wciskac bagnetu do konca... wlozyc go maksymalnie, ale go nie zatrzaskiwac?
Czy to moze powodowac swobodny uplyw gazow zgromadzonych w ukladzie smarowania i zapobiec wychlapywaniu oleju pod cisnieniem kiedy juz zamarznie przewod odpowietrzajacy?
I czy w ogole jazda z nie do konca zamocowanym bagnetem nie bedzie powodowac jakichs uszkodzen...?
Ciekaw jestem Waszych opinii...

Trzymajcie sie cielpo... ida mrozy podobno... :pub:



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Czy to sposób na wyciek przez bagnet??

Post autor: PinkFloyd » sob sty 03, 2009 22:53

witekk pisze:Witam!

Co myslicie o tym, aby na czas mrozow nie wciskac bagnetu do konca... wlozyc go maksymalnie, ale go nie zatrzaskiwac?
Czy to moze powodowac swobodny uplyw gazow zgromadzonych w ukladzie smarowania i zapobiec wychlapywaniu oleju pod cisnieniem kiedy juz zamarznie przewod odpowietrzajacy?
I czy w ogole jazda z nie do konca zamocowanym bagnetem nie bedzie powodowac jakichs uszkodzen...?
Ciekaw jestem Waszych opinii...

Trzymajcie sie cielpo... ida mrozy podobno... :pub:
Z tego co wiadomo to problem dotyczy tylko silnika 1,4 VW. Profilaktycznie jak sie boisz to zdemontuj odme z przewodem i umyj ja w benzynie ekstrakcyjne. Nie powinno sie wyciagac bagnetu- przy duzych obrotach moze chlapac olejem.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » sob sty 03, 2009 22:57

Niewiem jak jest w 1.4 z tym odpowietrzeniem... ale postaraj sie tak zrobic zeby to odpowietzrenie było drożne. Tam niepowinno nic zamarzać chyba ;) Bagnet powinien być wciśniety. Druga sprawa że jak odma zamarznie to olej bedzie włąśnie uciekał pzrez bagnet ( w 1.3 tak jest)


18K4F inside... RWD car :)

witekk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lip 27, 2008 15:48
Lokalizacja: Brzeziny
Kontakt:

Post autor: witekk » sob sty 03, 2009 23:00

PinkFloyd pisze:Z tego co wiadomo to problem dotyczy tylko silnika 1,4 VW.
Tez tak myslalem, ale niestety problem i u mnie sie pojawil...
PinkFloyd pisze:Nie powinno sie wyciagac bagnetu- przy duzych obrotach moze chlapac olejem.
Nie mialem na mysli wyjecia calkowitego, tylko nie zatrzasnac na koncu...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 362 gości