końcówka oczkowa - konektor , ja to tak nazywamSztomel pisze:żadnego notlaufu nie będzie, u mnie niejednokrotnie silnik nie zaskakiwał gdy nie było zasilania z przekaźnika 109 (wiadomo kontrolka świec nie mrygnęła), podpiąłem N109 na krótko i nawet nie odłączałem oryginalnego kabelka od N109 (odłączyłem tylko raz aby oczyścić połączenie i wykluczyć zaśniedziały styk) - silnik odpalał bez problemu, żadnego notlaufu ani spadków mocy; poza tym przy N109 nie ma żadnego konektora czyli szybkozłączki - tam jest tylko końcówka oczkowa dokręcana od góry nakrętką
poza tym, nie poprawiaj mnie bo wiem co mówię , notlauf będzie - koniec kropka , muł gorszy od SDI , zresztą damianIV może sam sprawdzić
no i żeby nie puszczać słów na wiatr to sam też wiele razu musiałem podłaczyć na krótko + pod n109 i wiem co się dzieje
następna sprawa ... nie wierzysz mi to poczytaj wypowiedzi takich osób jak voss, tora
[ Dodano: Sob Sty 03, 2009 16:41 ]
pozwolę sobie zacytować wypowiedź tory
tora pisze:przy błędzie zaworu jest notlaufik podłączenie zasilania z zewnątrz to też notlaufik, sterownik w czasie odpalania na chwile zwalnia N109 i sprawdza co sie dzieje.
i wiele innych wypowiedzitora pisze:odcięcie musi byćzrobione tak, żeby unieruchomiło auto i nie powodowało problemów.
można ciąć n109 ale żabka z aku załatwia sprawe odcięcia, więc po co ?
złodziejowi jest wszystko jedno czy bierze fure w trybie awaryjnym czy nie
dodatkowo prąd "cofa sie na strownik i zasila go