Gaśnie 1-2 sek po odpaleniu???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt gru 26, 2008 14:29

semp, masz fabryczny alarm? jesli tak to trzeba by wyjac jego sterownik i przelutowac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
semp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 14:56
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: semp » pt gru 26, 2008 14:40

nie wiem czy mam bede musial sprawdzic tylko jak najlatwiej sprawdzic? wyjać licznik?


[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » pt gru 26, 2008 14:40

tez stukalem i odpalalem:D Ale mnie to wkurzalo wiec rozkrecilem stacyjke i na immo byly polaczenia zasniedziale to wymienilem konektory


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
semp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 14:56
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: semp » pt gru 26, 2008 14:47

no trzeba bedzie sprawdzic te konektory tylko jak to wyglada zaraz bede szukal gdzies na necie bo nie wiem jak to nawet wyglada

[ Dodano: 26 Gru 2008 13:52 ]
a juz wiem to jakies styki przy stacyjce lub alarmie jak by ktos mial jakas fotke jak wyglada alarm fabryczny to bardzo bym prosil bo bede mial ulawioną lokalizacje


[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ultimatefighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: ultimatefighter » pn gru 29, 2008 16:26

Czytam te wszystkie posty i nie wiem... Z moim Golfem MK3 było wszystko w porządku, jednak po mroźnej nocy z rana odpala i od razu gaśnie. Nie pomogło ogrzanie w garażu, akumulator dobry. Pomyślałem że immobilizer, ale czy na pewno, gdzieś prąd pewnie nie idzie...

[ Dodano: 29 Gru 2008 18:19 ]
Myślałem, że to może przełącznik LPG, bo jak był na benzynie to czasem się odłączał i samochód gasł - od razu mówię - to nie wina przełącznika. Wina tkwi chyba w immobilizerze, bo gdzie indziej? Sprawdziłem co się dało :( Jutro jadę na komputer - zobaczymy.

[ Dodano: 30 Gru 2008 14:15 ]
Golf został podłączony pod komputer - poszedł immobilizer tzn. jego jakiś sterownik, a że jest on fabryczny to jest połączony z komputerem głównym w aucie i ciul wie jak to obejść. Panowie w warsztacie już nie wiedzieli. Gdzie mam z tym jechać, pomożecie? Najchętniej odłączyłbym ten cały immobilizer!!!!

[ Dodano: 30 Gru 2008 17:20 ]
Zostawiłem auto u mechanika, w piątek będzie specjalista elektronik i wtedy napiszę jak poszło.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » wt gru 30, 2008 19:26

Immobilizer to niestety nie jest po prostu jakiś np. zawór paliwa czy coś w tym stylu tylko komunikuje się to "pieroństwo" z ECU i jego odcina gdy tylko coś się mu nie spodoba; można próbować kupić cały ECU do konkretnego typu silnika ale BEZ funkcji immo i wstawić. Może to jest jakieś wyjście.
Elektronicy proponują czasem jakąś ingerencję w ECU, oszukującą trochę komputer na zasadzie informowania go że "wszystko jest O.K." tylko raz to droga usługa a dwa czy takie grzebanie w komputerze nie spowoduje awarii gdzieś w nocy na trasie, może w lesie... Brrrrrr [-o<



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt gru 30, 2008 19:42

a spróbuj znależc centralke imo , jest blisko kolumny kierownicy , jak nie znajdziesz to znajdż kabelek od pętli przy stacyjce i jedż po nim ręką aż znajdziesz centralke i poruszaj w niej wtyczkami , są dwie małe , miałem to samo , i juz cuda wymyślali , a okazało sie że styki tam nie miały dobrego kontaktu , teraz jak ręką odją



Awatar użytkownika
ultimatefighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: ultimatefighter » wt gru 30, 2008 20:02

No już właśnie czytałem, żeby zdjąć obudowę i kabelki przy centralce sprawdzić. Spróbujemy :)



Awatar użytkownika
semp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 14:56
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: semp » wt gru 30, 2008 22:28

I ja chyba rozkrece liczniki i kolumne kierownicy i wszystkie kostki podociskam i posprawdzam styki bo zeby bylo cos zwalone to by sie to czesto powtarzalo a to kilka razy w miesiacu wiec mysle ze to wina chyba jakis stykow przy weekendzie sie w to pobawie pozdrawiam i Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:P


[img]http://www.marcinek1985.republika.pl/vwgolf/podpis_semp.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tomeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:11
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: tomeck » pt sty 02, 2009 16:07

witam. do niedawna myslalem ze mam ten sam problem ale to nie bylo to co u kolegi.. no a dzisiaj mam takie same objawy co kolega, auto gasnie czasami zaraz po odpaleniu, wiec pojechalem do znajomego, podpial mnie pod kompa i rzeczywiscie wyskakuja czasem bledy zwiazane z immo... zalecil mi jechac i zdjac jakis pin z kluczyka no i dorobic drugi ewentualnie posprawdzac styki... czy wystarczy odkrecic tylko licznik i sprawdzic te styki czy cos jeszcze?? nie dzieje sie to caly czas akurat dzis pare razy potem spokoj...
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 16:08 przez tomeck, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]


narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt sty 02, 2009 17:20

nie ma potrzeby odkręcać licznika , centralka imo jest koło kolumny kierownicy z prawej strony blisko przegrody czołowej



Awatar użytkownika
ultimatefighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: ultimatefighter » pt sty 02, 2009 17:29

Walnięcie w deskę nic nie daje, nie daje też nic sprawdzenie kabli. Dzisiaj elektronik z warsztatu powiedział, że nie jest w stanie tego naprawić i skierował mnie do serwisu VW... no ale że nie mam wolnych 2000zł do wywalenia o tak, to poszukam kogoś innego. Kurde najgorsze jest to, że auto muszę holować, jest zima i rano jest wszystko zamarznięte, a nie zagrzeje sobie szybek :/ :(



Awatar użytkownika
tomeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:11
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: tomeck » pt sty 02, 2009 20:11

skoro mowisz ze nie chytaja sie za to to samemu raczej nie ma co grzebac przy tym.. tez pare razy walnalem w deche ale nie dalo nic.. nie dzieje mi sie tak non stop no ale jednak sie dzieje.. tutaj ktos powiedzial ze jakies konektory trzeba wymienic


[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]


narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253

Awatar użytkownika
ultimatefighter
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 08, 2007 21:35
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: ultimatefighter » sob sty 03, 2009 18:46

Mój samochód trafił w końcu do mechanika, który ma odpowiedni sprzęt (komputer), który okazało się jest nowszy niż ten, pod który zostałem podłączony u innego mechanika. Nowy mechanik stwierdził, że tamten ma stary sprzęt i żadnych błędów nie wykrył, chociaż panowie za ustalenie błędu/usterki wzięli 50zł :/ grrr. Nowy mechanik od razu powiedział, że sprawdzi, czy usterka występuje przy łączności kluczyka z immobilizerem w komputerze samochodu, czy może jest to usterka techniczna, przy której to proponuje wymianę komputera na nowy razem z płytką do kluczyka - wstępny koszt - 150-200zł, jaki końcowy - zobaczymy.

[ Dodano: 05 Sty 2009 19:55 ]
Dostałem informację od nowego mechanika w sprawie mojego golfika. Powiedział mi, że ktoś kiedyś montował centralny zamek w golfie, a później był montowany alarm i następowały jakieś niezgodności, dlatego komputer dostawał pod d*pie. Koniec końców komputer padł, do wymiany poszła też cewka immobilizera. Koszt około 400zł, ale jutro zobaczymy jak będę odbierał autko. Pozdrawiam

[ Dodano: 07 Sty 2009 00:59 ]
Ostatecznie: padł komputer i immobilizer wskutek wcześniejszego złego podłączenia centralnego zamka i alarmu. Nowy komputer, cewka immobilizera i coś tam jeszcze + robocizna = 400zł. Myślałem że będzie gorzej. Mimo wszystko nie życzę takich problemów nikomu, oby Wasze Golfy się nie psuły i nie zamarzały ;) Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 194 gości