czasami chodzi jakby na 3 gary i z tylu bialo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

czasami chodzi jakby na 3 gary i z tylu bialo

Post autor: marcinmk3 » wt gru 30, 2008 14:07

witam mam problemik z 1z czasami jak go "depne gaz w podloge" (najczescie objawia sie to na pierwszym biegu jak toczac sie wcisne gaz w podloge) silnik czasami traci moc jakby chodzil na 3 gary a z tylu robi sie siwo, po wrzuceniu na luz objaw po kilku sekundach ustepuje a po odjeciu i ponownym dodaniu na biegu po ok 2s. gdzie szukac przyczyny pompa?? bo na niej zauwazylem ze zaczyna sie delikatnie "pocic"



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt gru 30, 2008 14:52

wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt gru 30, 2008 15:58

Corvax pisze:wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
Tak jest .
Zainteresowałbym sie pompą olejową , a konkretnie zaworkiem bezpieczeństwa, który u ciebie prawdopodobnie nie nadąża ustabilizować nagle rosnącego ciśnienia oleju.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » wt gru 30, 2008 16:11

Jednym slowem wymien pompe oleju....


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinmk3 » wt gru 30, 2008 18:54

ze poci sie mialem na mysli pompe wtryskowa i myslalem ze np ona moze sie troszke wiesza albo cos a jak by dawala po d..e pompa oleju czy nie zaswiecala by sie kontrolka oleju?



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt gru 30, 2008 19:07

marcinmk3 pisze:ze poci sie mialem na mysli pompe wtryskowa i myslalem ze np ona moze sie troszke wiesza albo cos a jak by dawala po d..e pompa oleju czy nie zaswiecala by sie kontrolka oleju?
taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zaczął
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 19:08 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » wt gru 30, 2008 22:23

wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
prawdopodobnie, mam tak u siebie jak przygazuje na niedogrzanym silniku.
moze masz zalany olej mineral????, na zimnym jest gesty i jest wieksze cisnienie, wtedy zaworek ci blokuje.
vision pisze:taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zaczął
tez mozliwe, łapie lewe powietrze.



marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinmk3 » pt sty 02, 2009 15:57

piter_s pisze:
wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
prawdopodobnie, mam tak u siebie jak przygazuje na niedogrzanym silniku.
moze masz zalany olej mineral????, na zimnym jest gesty i jest wieksze cisnienie, wtedy zaworek ci blokuje.
vision pisze:taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zaczął
tez mozliwe, łapie lewe powietrze.

mineral zalany bo jak to auto od handlarzyka nie wiadomo na czym jezdzilo a i jedynie helmut moze znal pradziwy przebieg



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt sty 02, 2009 16:26

marcinmk3 pisze:mineral zalany bo jak to auto od handlarzyka nie wiadomo na czym jezdzilo
niezależnie na czym jeździło powinno jeździć na minimum półsyntetyku, przy półsyntetyku na zimnym silniku olej ma ciśnienie grubo powyżej 7 bar.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinmk3 » pt sty 02, 2009 17:20

tylko czy jesli ma mineralny nie zaszkodzi mu polsyntetyk? bo podobno nie zalewa sie lepszego oleju po gorszym ... wiec radzicie przy kolejnej zmianie??



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt sty 02, 2009 17:41

zmieniaj na półsyntetyk, nic sie nie stanie i do tego nowy filtr.
zlej stary olej na zagrzanym silniku.
Ostatnio zmieniony pt sty 02, 2009 17:41 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinmk3 » pt sty 02, 2009 23:41

dodam ze to juz 3 zmiana na mineralu byla tylko ze w lecie takie objawy nie wystepowaly wiec autko juz ponad 20 tys na mineralnym smiga, no ale w lecie ten objaw nie wystepowal zapewne z racji tego ze rzadszy olej byl... tylko teraz obawa czy polsyntetyk nie zacznie wyplukiwac



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob sty 03, 2009 10:23

marcinmk3 pisze:zapewne z racji tego ze rzadszy olej byl... tylko teraz obawa czy polsyntetyk nie zacznie wyplukiwac
no raczej napewno jest rzadszy w lecie.
co do zmiany na półsyntetyk to sie tym nie przejmuj, co ma sie rozciec to sie rozcieknie, nie wszystkie oleje maja duze właściwosci płukajace, sa oleje półsyntetyczne do starszych silników.
nie słuchaj starej gadki ze autko ma 200tys to juz mineral, tak było w starych klekotach, technologia poszla do przodu i na nowych silnikach nie da sie jezdzic na takich olejach, pd musi jezdzic na syntetyku a w ostatecznosci na półsyntetyku bez wzgledu na duzy przebieg.
zreszta masz naklejke na pokrywie zaworów i tam powinno byc napisane jaka norma czy klasa olejowa powinna byc spełniona, pewno bedzie 505.00
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 10:24 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.



marcinmk3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt gru 30, 2008 13:40
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: marcinmk3 » sob sty 03, 2009 11:16

zeby juz nie przeciagac za bardzo tematu jaki byscie polecili?? moze mobil 1 10w40



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 173 gości