czasami chodzi jakby na 3 gary i z tylu bialo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czasami chodzi jakby na 3 gary i z tylu bialo
witam mam problemik z 1z czasami jak go "depne gaz w podloge" (najczescie objawia sie to na pierwszym biegu jak toczac sie wcisne gaz w podloge) silnik czasami traci moc jakby chodzil na 3 gary a z tylu robi sie siwo, po wrzuceniu na luz objaw po kilku sekundach ustepuje a po odjeciu i ponownym dodaniu na biegu po ok 2s. gdzie szukac przyczyny pompa?? bo na niej zauwazylem ze zaczyna sie delikatnie "pocic"
Tak jest .Corvax pisze:wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
Zainteresowałbym sie pompą olejową , a konkretnie zaworkiem bezpieczeństwa, który u ciebie prawdopodobnie nie nadąża ustabilizować nagle rosnącego ciśnienia oleju.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zacząłmarcinmk3 pisze:ze poci sie mialem na mysli pompe wtryskowa i myslalem ze np ona moze sie troszke wiesza albo cos a jak by dawala po d..e pompa oleju czy nie zaswiecala by sie kontrolka oleju?
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 19:08 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.
prawdopodobnie, mam tak u siebie jak przygazuje na niedogrzanym silniku.wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
moze masz zalany olej mineral????, na zimnym jest gesty i jest wieksze cisnienie, wtedy zaworek ci blokuje.
tez mozliwe, łapie lewe powietrze.vision pisze:taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zaczął
piter_s pisze:prawdopodobnie, mam tak u siebie jak przygazuje na niedogrzanym silniku.wieszająca się hydraulika, od tego bym zaczął.
moze masz zalany olej mineral????, na zimnym jest gesty i jest wieksze cisnienie, wtedy zaworek ci blokuje.tez mozliwe, łapie lewe powietrze.vision pisze:taki objaw daje pompa(pocenie) gdy zapowietrza się i od tego bym zaczął
mineral zalany bo jak to auto od handlarzyka nie wiadomo na czym jezdzilo a i jedynie helmut moze znal pradziwy przebieg
no raczej napewno jest rzadszy w lecie.marcinmk3 pisze:zapewne z racji tego ze rzadszy olej byl... tylko teraz obawa czy polsyntetyk nie zacznie wyplukiwac
co do zmiany na półsyntetyk to sie tym nie przejmuj, co ma sie rozciec to sie rozcieknie, nie wszystkie oleje maja duze właściwosci płukajace, sa oleje półsyntetyczne do starszych silników.
nie słuchaj starej gadki ze autko ma 200tys to juz mineral, tak było w starych klekotach, technologia poszla do przodu i na nowych silnikach nie da sie jezdzic na takich olejach, pd musi jezdzic na syntetyku a w ostatecznosci na półsyntetyku bez wzgledu na duzy przebieg.
zreszta masz naklejke na pokrywie zaworów i tam powinno byc napisane jaka norma czy klasa olejowa powinna byc spełniona, pewno bedzie 505.00
Ostatnio zmieniony sob sty 03, 2009 10:24 przez piter_s, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 164 gości