![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ciagle go zalewa przez co jest spory problem z odpaleniem na zimnym silniku, czasem trzeba wyciagac swiece. zauwazylem tez ze pierwsza swieca jest zawsze sucha, a pozostale 3 zalane oraz sa wszystkie oczywiscie okopcone.
Silnik poki sie porzadnie nie rozgrzeje przy obrotach nizszych niz 4.5 - 5 tys. pracuje nierowno i trzeba go ciagle przegazowywac, bo inaczej go zaleje i zgasnie w koncu. Bez dodawania gazu pochodzi chwile na 500-600 rpm i zgasnie.
Kolejna rzecza jest to, ze do oleju przedostaje sie bardzo duzo paliwa, na tyle, ze ostatnio zaczela mrugac kontrolka od oleju [wtedy zauwazylem, ze zamiast oleju mam praktycznie benzyne i szybko go zgasilem i zmienilem olej]. Benzyna dostala tam pewnie przez pierscienie, bo autko nie moze przepalic takiej ilosci i zlewa sie po tlokach [palił ponad 20 l / 100].
Uklad zaplonowy jest w porzadku, zaplon byl ustawiany i sprawdzany pare razy, praktycznie wszystko bylo nowe.
ostatnio wymienilem pare elementow tj: wstepna pompke paliwa [w baku], sonde lambda, podmienilem modul sterujacy, ale niestety nic to nie dalo i juz nie mam pojecia co to moze byc. Jedyne co pozostalo to chyba wtrysk i cisnieniowa pompa paliwa. Silnik jest po remoncie, ale teraz praktycznie juz nie da sie jezdzic tym autem...
Jesli ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem to naprawde prosze o pomoc, albo tez link do tematu gdzie jest opisana taka usterka, bo cos czuje, ze wymienie pol samochodu ^^