tuleja wahacza

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sty 01, 2009 15:22

Koledzy a to nie jest tak ze ten luz jest do ustawiania pomiędzy śruba a tuleja jest do ustawiania czegoś bo po wymianie u mnie tulei na poliuretany jedno koło jest minimalnie do tyłu względem 2 tzn 5mm samochód nie był bity , wcześniej było dobrze starałem ustawić je w miare równo znaczy na środku tulei .bo zdziwił mnie ten luz bo śruba jest 12czy 14 nie pamiętam a ta blaszka centrująca czy jak nie ma 1mm a luzu zostało jeszcze sporo wiec mnie to zdziwiło. bo na logikę wąchacz jest trójkątny to znaczy ze jak na tylnej tulei przesunie się nam do tyłu-i środka samochodu to koło zmieni swoje położeni względem drugiego.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » czw sty 15, 2009 19:49

A ja mam do was pytanie. Dlaczego śruba ma 14mm a otwór w tulei 17mm? Czemu to ma służyć? Nie mogłaby być śruba 17mm?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości