Zmiana turbiny w AGR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Zmiana turbiny w AGR

Post autor: kozak » pn gru 29, 2008 11:49

Witam, czy ktos zemienial sammeu turbine w 1.9 tdi agr ? Planuje wrzucic turbo od 2.0 tdi 170, i teraz mam pare pytan:

1. jak ze splywem oleju ? czy bedzie pasowal czy trzeba cos kombinowac
2. jak z rura ze strony zimnej od ic

Flansze wydechu zrobie, wiec to nie problem, uklad podcisnienia tez, bo mam schemat jak polaczyc.



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » wt gru 30, 2008 13:21

może turbina inna, ale zasada podobna http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=344


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt gru 30, 2008 20:15

kozak, turbina od 2.0 tdi nie podejdzie do Twojego silnika.Mimo,ze tez stanowi calosc z kol.wydechowym,to ma jednak inaczej rozmieszczone otwory pod szpile mocujace.Dolne nie sa symetrycznie w stosunku do gornych.Jedyna jaka podchodzi od 2.0,to turbawka od audi A3 170ps z silnika o symbolu o ile sie nie myle BRD.Jest to turbina dzielona.

[ Dodano: 30 Gru 2008 19:22 ]
Kilka fotek takiej turbawki od Audi BRD. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr gru 31, 2008 11:13

No dokladnie mi chodzi wlasnie o ta turbine ktora pokazales.

Tylko zastanawiam sie czy splyw i doplyw oleju bedzie pasowal od mojego silnika czy musze dokupic np. od AWX'a.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr gru 31, 2008 16:20

kozak, splyw powinien pasowac.A nawet gdyby nie to zaden problem.To idzie kupic za grosze.Powiem Ci,ze zdobyc taka suszare nie jest łatwo.PoVWodzenia.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr gru 31, 2008 16:42

A takie turbo ma podłączane jakiews przewody do gruszki bez nich taz edzie działac poprawnie??



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr gru 31, 2008 17:31

krzys-jeruzal, ta wtyczka nie musi byc podlaczona.to jest jakis czujnik polozenia membramy w gruszcze,czy cos takiego.Nie przeszkadza.Podlaczasz tylko podcisnieniowy i jezdzi.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr gru 31, 2008 17:33

bo widziałem w dobry pieniądzach turbine GT1749VC od 170konego silnika z taka samą gruszką



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr gru 31, 2008 17:37

krzys-jeruzal, bo turbawki w 170-tkach maja te czjniki.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » czw sty 01, 2009 16:47

No wiem, ze nie drogo, ale chyba kupie na zas doplyw i splyw od awx, zebym mial w razie podczas montazu.

Czy przy zmiane turbiny musze spuszczac olej ? nic mi sie nie wyleje z turbiny albo z przewodow olejwych?

Czy po odkreceniu splywu oleju od silnika nic sie nie wyleje ?
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 18:46 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw sty 01, 2009 19:07

kozak pisze:Czy przy zmiane turbiny musze spuszczac olej ? nic mi sie nie wyleje z turbiny albo z przewodow olejwych?
Nie musisz spuszczac oleju.Troszke moze sie wylac,ale to naprawde niewiele.
kozak pisze:Czy po odkreceniu splywu oleju od silnika nic sie nie wyleje ?
Jezeli chodzi Ci o to,czy wyleje sie z silnika,to nie ma takiej mozliwosci.Moze kapnac kilka kropel z przewodu,ale to wszystko.Przed dokreceniem przewodu zasilajacego turbine w olej wlej do niej strzykawe oleju.Najlepiej nowego.Oczywiscie splyw musi byc wczesniej przykrecony.



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt sty 02, 2009 01:35

Aha, dzieki za porady. Teraz zamawiam turbo i bede walczyl.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt sty 02, 2009 14:09

kozak, to jaka turbawke zalozysz,ta na fotkach od audi?

Jakbys taka namierzyl,to daj znac gdzie i za ile.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt sty 02, 2009 14:23

Karambol z allegro ma takie od audicy regenerowane z gwarancja, ale zastanawiam sie jeszcze nad gt20 od 2,5 tdi bo taka mi karambol proponowal w takich samych pieniadzach, a mowil, ze potencjal tej gt20 jest wiekszy niz tej od 170tki no i laga na niej tez nie ma.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości