Po remoncie głowicy, przerywa itp.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Po remoncie głowicy, przerywa itp.

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 17:02

Witam, robilem u znajomego głowice, przy mnie ustawiał wszytsko na znaki jak skłądał rozrzad i zaplon. Powiedzial mi ze narazie i tak nie bede mial max mocy bo raz ze musi sie tam wsyztsko elegancko ulożyć a dwa zebym przez pierwszy tysiac go nie przeciązał, tzn nie katował.

ALE, jest cos nie tak i to ostro...PO odpaleniu przełączam jak sie rozgrzeje na LPG, bo na PB sonda walnieta( ale ona nie ma tu nic do rzeczy) przed remontem na LPG smigal tak jak trzeba, mam lpg na blosie. Przejdzmy do sedna, samochod przy raptownym wcisniecu pedalu gazu, szarpie i słabo przyspiesza/dławi się, jak by jak by mial lewe powietrze albo zaplon przestawiony. Jak powoli wciskam gaz jest mniej ale tez jest do dupy. Nie da sie jeździc. A czasami jak puszcze go z obrotow na loz to potrafi zgasnac.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 31, 2008 17:04

obróbka kanalów była jakaś?
Na razie zadaję pytanie pomocniecze (koncepcję jakąś już mam ale słabą na razie :jezor: )
Co było dokładnie robione przy głowicy? CZy przy okazji coś było ruszane?



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 17:20

kanaly nie ruszanie, gniazdowanie, zmiana prowadnic, szlif zaworów, wymiana uszczelniaczy, szklanek no i planowanie.

Wydaje mi sie ze musze cos popróbować z tym zapłonem ..


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 31, 2008 17:24

ja zawsze kontroluje zapłon nawet po wymianie rorządu. Jak nie przekoczy o ząbek żadne kółko to pozostaje bez zmian.
chosen, moze jak był zdjęty pasek to na kółku od pompy oleju a zarazem od zapłonu się rozjechało na znaku. Przewaznie to znak na tym kole sie olewa bo potem sie ustawia i tak zapłon ale jesli Wy ani nie sprawdziliscie znaku na kolea ani przynajmniej jak wypada palec na apraracie po zalozeniu rorzadu to jest duze prawdopodobienstwo ze wam ucieklo kolko od zaplonu



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 17:28

a i jeszcze napisze ze co jakis czs jest mocny strzał w wydech, nie takie popierdywanie jak mialem wczensiej (jak wrc takie mile dla ucha) tylko JEBUT ostre.....

A i jeszcze co ciekawego, zaczeło cos jakby tykać/pykać gdzies z okolic kół pasowych...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 31, 2008 17:42

jak strzela to potwierdza zapłon
tykanie raczej osobna sprawa, na razie to zostawmy



Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr gru 31, 2008 18:30

Na początku zrób tak jak kolega wyzej pisze + sprawdzenie rozrządu i jesli nie bierze lewego powietrza to może się to wydawac dziwne ale niezostały zrobione odpowiednio luzy zaworowe przy remoncie głowicy hydraulika ma pewną tolerancje dłogosc skoku pracy i wtedy nawet nowa hydraulika nie pomoże . A na wolnych obrotach pracuje równiutenko czy??? .



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » śr gru 31, 2008 18:35

no wlasnie moze wyfrezowano gniazda na tyle że nie domyka zaworu. Trzeba by też zbadać kompresję

[ Dodano: Sro Gru 31, 2008 17:38 ]
a w wydech moze strzelac też gdy zawór jest niedomknięty.
nie wiem jednak jakie dalsze obróbki pociąga za sobą frezowanie gnizad wiec się nie wypowiem.
Ostatnio zmieniony śr gru 31, 2008 18:36 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 18:53

Hans-Hans, jak zimny to na PB chodzi równiutko. jak sie rozgrzeje to na lpg minimalnie cos źle pracuje... najpeirw przestawie zaplon i sprawdze co się będzie dzialo, a jak to nic nie da to dopiero dam do sprawdzenia rozrządu.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr gru 31, 2008 19:01

Zgada się . Pomiar komprechy może cos podpowiedziec . Jesli będze słaba to trzeba wymienic gniazda zaworowe na nowe i odpowiednio to wymierzyc a to bardzo precyzyjna robota kto wymieniał już płytki w hydraulice oczywiscie nie VW to już wie jaka jest tam precyzja . Przefrezowanie gniazd jest nieodwracalne muszą byc nowe. Ale PAMIENTAJ sprawdz wsystko dokładnie przed sciąganiem głowicy . SIlnik pracuje równo na wolnych obrotach czy szarpie ??????????????????????



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 19:08

Hans-Hans, równo


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Hans-Hans
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: Hans-Hans » śr gru 31, 2008 19:29

Zdadzam się na z toboą kolego

[ Dodano: 31 Gru 2008 18:34 ]
Zrób tak jak napisałes . dopiero bierz się za konkrety . Nie ma co sie cisnąc odrazu na głowice dlatego sprawdz wszystko .
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 2009 14:00 przez Hans-Hans, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 31, 2008 19:34

sprawdze po kolei, wezme 13-stkę i poruszam aparatem, pojeżdżę, jak nie będzie lepiej, sprawdze rozrząd, a jak to nie pomoże, no to wiadomo co, a raczej kto jest winowajcą :/


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » śr gru 31, 2008 19:40

A nie jest to tylko tak,że trzeba przeprowadzic na nowo regulacje instalacji gazowej?Na benzynie jak się zachowuje?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości