Ok...wieści z garażu.
W końcu ogarnąłem posługiwanie się ta lampą więc jeszcze raz dzięki. Na razie sprawdziłem zapłon na wolnych i był na 100% za wczesny.
Nie wiem jakie dokładnie są objawy w pracy silnika i w jeździe takiego stanu rzeczy, ale pobawiłem się aparatem i teraz błysk lampy trafia idealnie w momencie przechodzenia tej szczerbinki na kole zamachowym pod "strzałką"
Natomiast po Nowym Roku sprawdzę jak się to ma przy wyższych obrotach i w jeździe.
Dzięki
Zapłon w moim 16v. Foty. Czy wszystko jest ok?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
bywa ze przez zbyt wczesny zaplon mieszanki rozrusznik staje jakby co obrót nie majac przez chwilę siły do kręcenia, jednak zakręca i przy następnym obrocie jest to samo. Jest to odbieranie czesto jako "rozrusznik nie ma siły kręcić"
A to moze byc przez to że tłok zanim dojdzie do GMP napotyka zbyt wczesnie zapalaną mieszankę i jest mu ciężej osiagnac swoje GMP. I powtarza się to co obrót na każdym cylinndrze. Sprawdzone empirycznie
A to moze byc przez to że tłok zanim dojdzie do GMP napotyka zbyt wczesnie zapalaną mieszankę i jest mu ciężej osiagnac swoje GMP. I powtarza się to co obrót na każdym cylinndrze. Sprawdzone empirycznie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości