co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt gru 30, 2008 01:22

albo nie wie że sie wałek kręci dwa razy wolniej niż wał :D tak mi teraz do głowy przytszło
a wtedy znaki sie zgadzają co 180 stopni :bajer:



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » wt gru 30, 2008 02:04

to gaśnięcie tomoze być silnik krokowy wyjmij go umyj w środku benzyną później przelej olejem i załóż dobrze jest podłączyć mu chwilowo 12 v podczas gdy jest zalany olejem bo z bęzyną uważaj mała iskra i się zapali.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt gru 30, 2008 10:03

sas_gti pisze:albo nie wie że sie wałek kręci dwa razy wolniej niż wał :D tak mi teraz do głowy przytszło
a wtedy znaki sie zgadzają co 180 stopni :bajer:
zapewne tak pomyslał



Awatar użytkownika
Beszczyk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 313
Rejestracja: wt gru 23, 2008 12:30
Lokalizacja: NNM
Kontakt:

Post autor: Beszczyk » wt gru 30, 2008 15:07

BOŻE UCHROŃ NASZE CACUSZKA PRZED TAKIMI MECHANIKAMI...



Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » wt gru 30, 2008 21:26

Crunck pisze:Na kole od aparatu zapłonowego są 2 znaki.
Pewnie było ustawione tak jak trzeba na kropkę a on ustawił na kreskę a potem zapłon ustawił i dlatego Ci bajkę mówi że rozrząd o 180 stopni przestawiony był

A co do gaśnięcia to zobacz tą przepływkę dobrze bo może uszkodzona bardziej i dlatego gaśnie :/ Ewentualnie sprawdź czy dobrze jest założona pokrywa od filtra powietrza i czy wkład dobrze wsadzony ...

Jak grzebał w rozrządzie to musiał całą tą rurę od dolotu powietrza zdjąć, popatrz czy nie ma w niej jakieś dziury czy coś ... Potem zobacz czy krokowiec dobrze wsadzony i tle z moich pomysłów ...
jesli było tak jak piszesz to teraz zapłon powinien byc przestawiony czy rozrząd??
posprawdzałem dziś wszystko .wyjąłem obudowe filtra wszystkie gumy sa całe, poskrecałem dokładnie. Wyciagnąłem tez krokowca i przeczysciłem teraz jest juz dobrze nie gaśnie mi chodzo równo. Tylko jest jeszcze taki drażniący mnie odgłos dochodzący od tej obudowy filtra, ogulnie cała lata i podczas jazdy drga i wydaje taki odgłos jakby popcorn sie prażył oczywiscie zaczeło sie po odbiorze auta, zauwazyłem tez ze brakuje jednej gumki pod obudowa filtra, ale przez to chyba obudowa by taka ruchoma nie była??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » wt gru 30, 2008 22:08

Crunck pisze:A co do latania to mówiłeś że przepływka ukruszona, to pewnie ona lata ...
przepływka cała. Tylko chodziło mi o to ze obudowa filtra lata i plastik wygiety w jednym miejscu od obudowy, twierdził jeszcze ze od tego jak rozrzad był przestawiony to przy odpalaniu strzelał mu w ta rure od dolotu powietrza i dlatego taki wygiety ten plastik i obudowa lata.
no to po sylwestrze bede musiał podjechac gdzies zeby sprawdzili rozrzad i zapłon.dzieki za Pomoc
Pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr gru 31, 2008 08:28

sas_gti pisze:albo nie wie że sie wałek kręci dwa razy wolniej niż wał :D tak mi teraz do głowy przytszło
a wtedy znaki sie zgadzają co 180 stopni :bajer:
właśnie o tym pisałem
zodiak pisze:Jak dokładnie o 180stopni przestawiony to nic się nie stanie.
ale wtedy
zodiak pisze:Silnik nie odpali a rozrusznik będzie kręcił jak szalony.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » śr gru 31, 2008 12:43

silnik jednak nie chodzi równo.właśnie wróciłem z przejażdzki i stwierdziłem ze na biegu jałowym obroty skacza minimalnie ale słychac i czuc to.na obrotomierzu prawie tego niewidac.naszczescie silnik nie gaśnie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 535 gości