Post
autor: Lipek81 » wt gru 30, 2008 23:31
Te urządzenie z linka to nie za bardzo by się do tego celu nadawalo. Ogrzewa ono wnętrze za pomocą dmuchawy, a silnik bezpośrednio grzałką. Natomiast instalacja gazowa bierze sygnał o temperaturze silnika z czujnika temperatury płynu chłodzącego. Tak więc aby pomysł zadziałał należałoby podgrzać płyn chłodzący - teoretycznie. Moim zdaniem sprawa nie jest jednak taka prosta - potrzebna bylaby pompka która wymusza obieg płynu chłodzącego gdy silnik nie pracuje (samo podgrzanie płynu w zbiorniczku nic nie da - płyn w zbiorniczku nie krąży (choć nie jestem pewien), ale nawet jakby, to i tak zaraz po odpaleniu przelaciałby przez blok silnika i wychłodził się od niego. Co do pompki, to o ile się nie mylę jakieś golfy z turbo miały coś takiego jak elektryczna pompka, która chłodziła turbine po zgaszeniu silnika (chyba właśnie wymuszała ona obieg płynu). Pompka ta była chyba w mkII lub mkIII.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.