Paliwo w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jeżeli masz wtryskowca, to może być coś z wtryskiem. Coś innego byłoby sprawą drugorzędną (no, chyba że ewidentnie nie pali któryś gar).
Sprawdź po nagrzaniu silnika, czy któraś ze świec nie jest zalana. Jak jest, to oczyść ją i wygrzej część z gwintem np. nad palnikiem kuchenki, ustaw przerwę - czasem pomaga. Albo kup nowe świece i wkręć (24 zł iskry komplet 1-elektrodowe). Sprawdź, czy nie masz przebić na kablach WN. Jeżeli historia z zalewaniem świec się powtórzy, tzn. że dostaje duużo za dużo paliwa. Pod warunkiem, że wszystko jest ok z zapłonem (ustawiony właściwy kąt, palec, kopułka, aparat są ok).
W gaźnikowcu przede wszystkim pokombinowałbym z pompą paliwową. Jak padną membrany, to paliwsko wali do wnętrza głowicy i po 5 minutach brzęczał mi czujnik ciśnienia oleju. Albo ktoś opróżnił gaźnik na postoju i zgaszonym silniku, bawiąc się przepustnicą (pompka przyspieszająca daje aż miło). Co do świec i kabli - j.w.
Sprawdź po nagrzaniu silnika, czy któraś ze świec nie jest zalana. Jak jest, to oczyść ją i wygrzej część z gwintem np. nad palnikiem kuchenki, ustaw przerwę - czasem pomaga. Albo kup nowe świece i wkręć (24 zł iskry komplet 1-elektrodowe). Sprawdź, czy nie masz przebić na kablach WN. Jeżeli historia z zalewaniem świec się powtórzy, tzn. że dostaje duużo za dużo paliwa. Pod warunkiem, że wszystko jest ok z zapłonem (ustawiony właściwy kąt, palec, kopułka, aparat są ok).
W gaźnikowcu przede wszystkim pokombinowałbym z pompą paliwową. Jak padną membrany, to paliwsko wali do wnętrza głowicy i po 5 minutach brzęczał mi czujnik ciśnienia oleju. Albo ktoś opróżnił gaźnik na postoju i zgaszonym silniku, bawiąc się przepustnicą (pompka przyspieszająca daje aż miło). Co do świec i kabli - j.w.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
zgadzam sie całkowicie z CZYŚ'em jak wyżej !!!!!!!!!
a tak na przyszłość to dobrze jakbys umieścił przy swoim loginie jaki masz silnik to znaczy kod silnika, bo tak to nawet nie bardzo wiadomo co ci poradzic , bo diabli wiedza czy masz w aucie gaźnik i membranową pompę paliwa mocowaną do silnika, czy jakis wtrysk?
[ Dodano: Pią Gru 02, 2005 16:51 ]
wejdź w "profil" i dopisz niezbedne dane
a tak na przyszłość to dobrze jakbys umieścił przy swoim loginie jaki masz silnik to znaczy kod silnika, bo tak to nawet nie bardzo wiadomo co ci poradzic , bo diabli wiedza czy masz w aucie gaźnik i membranową pompę paliwa mocowaną do silnika, czy jakis wtrysk?
[ Dodano: Pią Gru 02, 2005 16:51 ]
wejdź w "profil" i dopisz niezbedne dane
Re: Paliwo w oleju
Miałem taki sam przypadek w moim mk1, wymieniłem uszczelniacze na popychaczach i jest bajeczka...
W razie czego nie musisz szukać oryginalnych - od naszego poczciwego POLDKA też podchodzą!!
W razie czego nie musisz szukać oryginalnych - od naszego poczciwego POLDKA też podchodzą!!
więc możesz mieć dwie rzeczy naraz - przerywający silnik na któryms cylindrze (lub nie całkowicie spalona mieszankę) i zbyt duży luz tłok/cylinder - wskazane zając się układem zasilania i zapłonowymDeco pisze:Mam auto z wtryskiem. Ale wydaje mi się że gdyby to była wina świec to paliwo by się nie przedostawało do silnika tylko do układu wydechowego. ale nie wiem nie znam się. proszę o poradę.
[ Dodano: Sob Gru 03, 2005 13:37 ]
Aha jeszcze jedna rzecz jak odpalam samochód to jak jest zimny silnik dobrze pracuje jak sie trochę zagrzeje to obroty są nierówne i niekiedy na wolnych obrotach mi gaśnie. Jak było ciepło na dworze to takie cuda się nie działy. Ani z paliwem w silniku ani z obrotami. Pozdrawiam.
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości