Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!
Witam mam problem z 2 koncem wezyka widocznym na fotce wczoraj zauwazylem ze swobodnie sobie dynda ale nie wiem gdzie go wetknac. Pomozcie
Moj MK2 Fire&Ice by DIVERS
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2206843#2206843
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2206843#2206843
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Re: Nie moge znalezc 2 konca wezyka podcisnieniowego!
ten przewód idzie do przewodu od serwa (tam powinien być trójnik)wvgti pisze:Witam mam problem z 2 koncem wezyka widocznym na fotce wczoraj zauwazylem ze swobodnie sobie dynda ale nie wiem gdzie go wetknac. Pomozcie [url=http://images43.fotosik.pl/44/4afc1babc6c24153m.jpg]Obrazek[/URL]
Dziwne, jak sie dynda to nie powinno byc wolnych obrotow, przynajmniej u mnie tak bylo.
Chce sie podlaczyc do tematu jesli mozna odnosnie tych podcisnien...
Kiedys zle podlaczylem kabel do cewki ktory byl oparty na przewodzie od serwa. Kabel sie zagrzal i zrobil mi mala dziurke w tym grubym przewodzie od serwa. Zaczelo syczec, dostalo sie tam powietrze. Teraz mam twardy pedal hamulca, hamuja ale jest strasznie twardy.
Czy wystrczy odpowietrzyc hamulce czy to cos powazniejszego?? (i tak mam do wymiany jeden przewod ham.) Dziekuje i pozdrawiam!
Chce sie podlaczyc do tematu jesli mozna odnosnie tych podcisnien...
Kiedys zle podlaczylem kabel do cewki ktory byl oparty na przewodzie od serwa. Kabel sie zagrzal i zrobil mi mala dziurke w tym grubym przewodzie od serwa. Zaczelo syczec, dostalo sie tam powietrze. Teraz mam twardy pedal hamulca, hamuja ale jest strasznie twardy.
Czy wystrczy odpowietrzyc hamulce czy to cos powazniejszego?? (i tak mam do wymiany jeden przewod ham.) Dziekuje i pozdrawiam!
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
wiesz, nie wiem jak to jest dokladnie, ale po jakims czasie ten zawor podcisnieniowy przy aparacie zaplonowym sie otwiera lub zamyka co uniemozliwia trzymanie wolnych obrotow. Nie wiem o co tu dokladnie chodzi wiec sie nie bede wypowiadal.
Jakims tam udzial w wolnych obtotach ma napewno sam aparat zaplonowy ktory podaje impulsy do sterownika( dzieki temu na lekkim gazie auto Ci nie zgasnie) ale podcisnienie tez jest bardzo wazne.
Jakims tam udzial w wolnych obtotach ma napewno sam aparat zaplonowy ktory podaje impulsy do sterownika( dzieki temu na lekkim gazie auto Ci nie zgasnie) ale podcisnienie tez jest bardzo wazne.
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 326 gości