więc jeśli wcześniej miał 4s to teraz będzie sie wolniej rozpędzał do tej 100.Krzylu pisze:4T to szybka skrzynia
Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
4T to "długa" skrzynia i przyspieszenie na niej nie jest tak dynamiczne,Krzylu pisze:4T to szybka skrzynia wiec jak może być gorzej?? na niej nieda sie uzyskać wysokich prędkości max bo sie szybko kończy ale do 100kmh idzie jak burza więc chyba coś zepsułeś że ci wolniej jeździ
jak na 4S, którą wyjąłem.
Pompa ustawiona "na ucho" i tylko: mod boostpina, lekko dawka i "ŁUKI
mod" tylko o 0,4. Aby mocniej pokręcić muszę dokładnie ustawić kąt
statyczny, przejrzeć turbinę - usprawnić WG - bo zarośnięte i nie
działa, dorobić przyrząd do sprawdzenia przesunięcia boostpina z
przyrostem ciśnienia - sprawdzić/wyregulować, a w pierwszej kolejności
(jutro) wymienić klocki, bo wczoraj z jednego odpadła mi okładzina
podczas hamowania na A4 ze 160 - dobrze, że całkiem niedawno
wymieniłem wszystko od ręcznego.
[ Dodano: 14 Gru 2008 12:19 ]
Uwierz, że jest duża.Krzylu pisze:czy ja wiem?? duzej różnicy niema między skrzyniami
We czwartek rano jeździłem na 4S, a południu na 4T.
Wojtek
caly temat przewalkowalem od 1 do ostatniej strony,teraz mam takich pytan kilka,bo jutro cisne na montaz pompy z lda do swego 1v.Ile obrotow w turbinie musze zrobic zeby bylo bezpiecznie(nie rozpieprzylo tego i owego) i fajnie ,czy byly rozne rodzaje turbin w 1.6td 1v?czym sie rozni pompa od jr'a i sb'ka... aha i czy od razu po montazu pompy MUSZE zaraz krecic turbo?aha i jeszcze jak moge sie dowiedziec jaka mam skrzynie... dzieki z gory za odpowiedzi
T_T
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
montuj wskażnik doładowania - ustaw ok. 1,2 barażyto pisze:Ile obrotow w turbinie musze zrobic zeby bylo bezpiecznie(nie rozpieprzylo tego i owego) i fajnie
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=plżyto pisze:,czy byly rozne rodzaje turbin w 1.6td 1v?czym sie rozni pompa od jr'a i sb'ka...
zazwyczaj w 1V były montowane 4sżyto pisze:aha i jeszcze jak moge sie dowiedziec jaka mam skrzynie
nie musiszżyto pisze:czy od razu po montazu pompy MUSZE zaraz krecic turbo
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 20:19 przez Krzysiek W., łącznie zmieniany 1 raz.
żyto, To może wkręć pół obrotu albo nie lepiej dwa i pół.... - kup wskaźnik, poźniej kręć.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 22:20 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
żyto, dobrze by bylo zebys od razu podkrecil turbo tak zeby milion razy nie regulowac tej Krzyskowej pompy. Pozycz od kogos wskaznik doladowania albo nawet zwykly manometr do ustawiania. A pompy z jr/sb sa wydajniejsze, maja glowiczke 9mm
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
czyli 2i pol obrotu sruba(wkrecac) a potem kupic wskaznik.. bo chodzi mi wlasnie zeby podkrecic troszke ta turbinke zeby wiecej dawala powietrza bo wieksza dawka to i powietrza wiecej potrzebuje nie?euglen pisze:żyto, To może wkręć pół obrotu albo nie lepiej dwa i pół.... - kup wskaźnik, poźniej kręć.
nie biaga mi ze chce tanio bo nie o to tu chodzi,ja gowna nie kupuje tylko ze ja splukany na maksa,komory za 5 zl nie mam nawet jak doladowac,jak kupie to juz cos z wyzszej polki narazie czekam na fuche i bedzie kasa tylko do tej fuchy chce jakos dojechac,chociaz do 0.9 bara dokreciceuglen pisze:żyto, chcesz mieć tanio to idziesz do pierwszego lepszego sklepu hydraulicznego i kupujesz manometr za jakieś 15zł + wężyk ok 5zł i wiesz na czym stoisz.
a od kogo ja porzycze ale zaprzal poco mi ustawiac pompe krzyska? no dobra przypuscmy ze go zdobede al zkad bede wiedzial jak to ustawic,manometr do czego innego sluzy chyba nie?kto z bialegostoku mialby porzyczyc taki sprzet?euglen pisze:Pożycz od kogoś na czas ustawień, a poźniej dopiero kupisz.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 23:53 przez żyto, łącznie zmieniany 2 razy.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
po to, ze ona jest ustawiona na okolo 90km i troszke za bogato jak na seryjne ~0,6bar... Jak bedziesz na niej butowal na seryjnym doladowaniu to moze sie skonczyc nieciekawie.żyto pisze:ale zaprzal poco mi ustawiac pompe krzyska?
a do czego sluzy manometr jesli nie do mierzenia cisnienia?żyto pisze:,manometr do czego innego sluzy chyba nie?
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości