co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 13:21

tak jak w temacie.co sie moze stac chodzi o sinik 2E ??oddałem auto do mechanika(nie odpalało jak sie potem okazało padła cewka) a on jeszcze twierdzi ze mialem rozrzad przestawony.gdy pojechałem odebrac auto golfina miała hak wkrecony do holowania,wiec on go pewnie ciagał i przeskoczył mu rozrzad(niedawno zmieniałem rozrzad i wszystko było ok ).Teraz wydaje mi sie jakby cos stukało w silniku,chodzi jakby głosniej. cos mogło sie stac??jesli to nie odpowiedni dział na to pytanie to prosze o przeniesienie.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn gru 29, 2008 14:41

Raczej tego nikt nie sprawdzał bo szkoda silnika :grin: .
Jedni mówią że silnik sie rozpadnie inni że nic sie nie stanie. Najlepiej ustaw tak aby było na 100% dobrze. I wtedy sprawdz czy cos stuka/puka w silniku. Jesli nie pukało to cos sie wydarzyło.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??

Post autor: norek111 » pn gru 29, 2008 14:56

Shogun1985 pisze:tak jak w temacie.co sie moze stac chodzi o sinik 2E ??oddałem auto do mechanika(nie odpalało jak sie potem okazało padła cewka) a on jeszcze twierdzi ze mialem rozrzad przestawony.gdy pojechałem odebrac auto golfina miała hak wkrecony do holowania,wiec on go pewnie ciagał i przeskoczył mu rozrzad(niedawno zmieniałem rozrzad i wszystko było ok ).Teraz wydaje mi sie jakby cos stukało w silniku,chodzi jakby głosniej. cos mogło sie stac??jesli to nie odpowiedni dział na to pytanie to prosze o przeniesienie.
u kogo go naprawiałeś mieszkam niedaleko malborka

[ Dodano: 29 Gru 2008 13:59 ]
jeden jak mi próbował zapłon w AFT lampą ustawiać to prawie bym do domu nie dojechał

[ Dodano: 29 Gru 2008 14:00 ]
od tamtej pory zero mechesi powiedziałem sobie



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn gru 29, 2008 16:12

Jak dokładnie o 180stopni przestawiony to nic się nie stanie. Silnik nie odpali a rozrusznik będzie kręcił jak szalony.

przestawiony przy składaniu, jak przeskoczy w czasie pracy silnika to już "wola boża" - zależy od typu silnika, w 16v robi sajgon.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 16:23 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Re: co sie dzieje gdy rozrząd przeskoczy o 180stopni ??

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 18:01

[/quote]u kogo go naprawiałeś mieszkam niedaleko malborka

samochud naprawiałem u jakiegos buraka na koncu grobelna .tylko dlatego bo silnik zdech mi dzien przed świetami i nigdzie miejsc nie bylo w wiekszych warsztatach wiec zdecydowałem sie na tego partacza.ogulnie to wiecej szkud narobił niz naprawił i jeszcze zarzyczył sobie kupe siana.uszkodził obudowe przepływki ,wąż od odmy mu pekł, poprzecinal kable i byle jak posklejał.zarzyczył sobie za wymiane cewki i ustawienie zapłonu 450zł(no i ustaiwnie rozrzadu bo niby przestawiony był) dałem mu 300zł bo tyle miałem przy sobie a ze potrzbowałem szybko auta wiec zbytno go nie ogladałem u niego przy odbiorze ,wszytko potem pod domem dojrzałem.Jak ustawił niby ten rozrzad to odpala normalnie tylko po podniesieniu maski jakoś klekocze. ido tego teraz spada mi z obrotów i potrafi zgasnac to pewnie przez ten uszkodzony wąż od odmy
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 18:36 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 3 razy.



Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 18:17

do tego koles na kacu,nigdy wiecej naprawiania auta na szybko.bede wolał autobusem do pracy dojechac niz takim wiesniaką auto zostawic bo mechanikiem go nie nazwe.koles mi wciskał ze pewnie auto ciagałem na 1 i dlatego rozrzad przeskoczył albo ze zle mi załozyli w warsztacie.nigdy nie musiałem go pchac bo golf w zajeb... stanie był swzystko na czas robione a taki partacz rozwali pół silnika szkoda juz mi słow.

[ Dodano: 29 Gru 2008 17:26 ]
zodiak pisze:Jak dokładnie o 180stopni przestawiony to nic się nie stanie. Silnik nie odpali a rozrusznik będzie kręcił jak szalony.

przestawiony przy składaniu, jak przeskoczy w czasie pracy silnika to już "wola boża" - zależy od typu silnika, w 16v robi sajgon.
koles twierdził ze o 180 stopni porzestawiony.tylko do momentu gdy go zgasiłem i padła ta cewka to chodził bez problemu cichutko.wydaje mi sie ze on go musiał ciagnąc bo nie chciał mu zapalic i próbował pewnie go w taki sposub odpalic bo od krecenia rozrusznikiem to juz swiece pewnie zalane były.teraz pali normalnie tylko czasami gasnie moc tez chyba bez zmian
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 18:28 przez Shogun1985, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn gru 29, 2008 19:02

nie ma fizycznie mozliwosci aby rorząd przskoczył o 180 stopni, nawet jakby go holować i jakby strzelić parę kangurków. Kit wciska.
Stukanie to rzec względna - moze byc metaliczne a moze od zlego zaplonu mieszanki (stukukowe) albo w ogole silnik chodzi na 3 gary z powodu tej wspomniaje cewki albo jeszcze czegos innego.

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 18:04 ]
założe się że rorząd był ustawiony dobrze albo względnie dobrze a on (ten mechanik partacz) przestawił rorząd, przestawił też pewnie zapłon.



Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 19:19

sas_gti pisze:nie ma fizycznie mozliwosci aby rorząd przskoczył o 180 stopni, nawet jakby go holować i jakby strzelić parę kangurków. Kit wciska.
Stukanie to rzec względna - moze byc metaliczne a moze od zlego zaplonu mieszanki (stukukowe) albo w ogole silnik chodzi na 3 gary z powodu tej wspomniaje cewki albo jeszcze czegos innego.

[ Dodano: Pon Gru 29, 2008 18:04 ]
założe się że rorząd był ustawiony dobrze albo względnie dobrze a on (ten mechanik partacz) przestawił rorząd, przestawił też pewnie zapłon.
rorzad ustawił po swojemu bo twierzdził ze o te 180 stopni przestawiony był.zapłon brat pzrestawił bo próbował aparat podmienic ze swojego golfa 1.8 ale nie pasował wiec partacz tez sam ustawiał zapłon.chodzi raczej na wszystkie gary nie przymula sie.cewke załozył od golfa 1.4 z 98rok niby


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pn gru 29, 2008 20:31

Shogun1985, napewno cośtrafi silnik


LEŚNY PRZYTULAS

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 20:34

Przemek pisze:Shogun1985, napewno cośtrafi silnik
tzn.??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn gru 29, 2008 20:47

Shogun1985 pisze:ewke załozył od golfa 1.4 z 98rok niby
ale MK3 do 97r robili tylko...kombi czyli Variant robili do 98 ale tam chyba 1.4 nie bylo :bajer:
Shogun1985 pisze:wiec partacz tez sam ustawiał zapłon
w 2E to chyba VAGiem sie ustawia kat wyprzedzenia zaplonu...??
A jak stuka to tylko na zimnym czy na cieplym?? Jest roznica w pracy silnika??szarpie??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 21:01

rysiektr pisze:ale MK3 do 97r robili tylko...kombi czyli Variant robili do 98 ale tam chyba 1.4 nie bylo
mysle ze tu koles tez sciemiał bo najpierw mówił ze to od 2 litrówki swiezo sprowadzonej a po tym jakj juz zapłaciłem to ze od 1.4 z 98 roku
rysiektr pisze:w 2E to chyba VAGiem sie ustawia kat wyprzedzenia zaplonu...??
A jak stuka to tylko na zimnym czy na cieplym?? Jest roznica w pracy silnika??szarpie??
wątpie ze koles vagiem to ustawiał bo nie miał w warsztacie jakiegos specjalistycznego sprzetu raczej na oko.silnik nie był mocno rozgrzany jak zagladałem pod maske.(jutro sprawdze dokładnie jak na zimnym i na ciepłym chodzi.)po odpoaleniu chodzi równo roznicy w pracy sinika nie ma.tylko przy wciskaniu sprzegła czesto gasnie i własnie sie dowiedziałem ze ten pekniety wąż od odmy nie ma nic wspolnego z tym gaśnieciem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » pn gru 29, 2008 21:12

sorry ze takie głupie pytanie zadaje ale sprawdzałeś poziom oleju?? bo szklanki często potrafią stukać jak jest go mało


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Shogun1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 08:18
Lokalizacja: Tczew-NowyStaw
Kontakt:

Post autor: Shogun1985 » pn gru 29, 2008 21:15

spoko kazda rada sie przyda.olej sprawdzałem jest prawidłowy stan wiec odpada


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=462007

CAŁY MK4 2.8 4MOTION NA CZESCI

Tel kont 793-433-821

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 352 gości