Słaby silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Słaby silnik
Witam mam taki problem z moim mk4 1.6 100KM od pewnego czasu silnik jest jakby słabszy na niskich obrotach a gdy dochodzą do 4800-5000 auto całkowicie przestaje ciagnać i obroty zostaja na tym poziomie.Juz na drugim biegu to jest odczuwanle bo rozumiem że na piątym biegu to mogło by już być normalne.
Nie tak dawno temu miałem wymieniane sondy lamdba i czyszczona przepustnice oczywiście była ustawiana później. Wymieniłem ostatnio filtr powietrza bo myślałem ze może to przez niego.
Aha i jeszcze w granicach 1800-2200 rpm gdy chce utrzymac stałą prędkość więc mam przycisnięty lekki gaz to auto zaczyna szarpać.Trwało to juz jakiś czas ale teraz sie nasiliło. Ale myśle że to inna sprawa.
Ma moze ktoś pomysl co moze być z nim nie tak? Z góry dzięki za odpowiedz.
Nie tak dawno temu miałem wymieniane sondy lamdba i czyszczona przepustnice oczywiście była ustawiana później. Wymieniłem ostatnio filtr powietrza bo myślałem ze może to przez niego.
Aha i jeszcze w granicach 1800-2200 rpm gdy chce utrzymac stałą prędkość więc mam przycisnięty lekki gaz to auto zaczyna szarpać.Trwało to juz jakiś czas ale teraz sie nasiliło. Ale myśle że to inna sprawa.
Ma moze ktoś pomysl co moze być z nim nie tak? Z góry dzięki za odpowiedz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
ja miałem podobne objawy: auto ciężko zapalało, jak już zapaliło to nie miało mocy, a w okolicach 2000 obr szarpał jak dziki, dopiero powyżej jakoś jechał.
Powodem okazały się zaśniedziałe złączki od czujnika halla - przeczyściłem, dałem WD40 i auto śmiga jak marzenie.
Proponuje najpierw to sprawdzić zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać - byćmozę niema sensu ładować się w niepotrzebne koszty.
Powodem okazały się zaśniedziałe złączki od czujnika halla - przeczyściłem, dałem WD40 i auto śmiga jak marzenie.
Proponuje najpierw to sprawdzić zanim zaczniesz cokolwiek wymieniać - byćmozę niema sensu ładować się w niepotrzebne koszty.
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 13:52 przez zeshky, łącznie zmieniany 1 raz.
- pszczyna
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2558
- Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
- Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
- Kontakt:
wcześniej zrób diagnozę na kompie wówczas jest lepsza orientacja szkoda wymieniać podzespoły bo dojdzie do tego że powymieniasz połowę silnika a usterki i tak nie namierzysz .
Według mnie poddaj kontroli przepływomierz
Według mnie poddaj kontroli przepływomierz
Ostatnio zmieniony pn gru 29, 2008 16:09 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Ojej pytałem przy jakim przebiegu cię dotknęło padnięcie katalizatora Bo mi kruszynka 97tys. cos coraz bardziej opornie chodzi a tłumiki całkiem świeże. Obawaim się, że też mnie czeka katalizator w robocie
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 20:54
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości