Zwiekszenie spalania!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » sob gru 27, 2008 18:07

jak moj by tyle palil to ze szczescia bym go nosil :grin:



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » sob gru 27, 2008 18:53

borat to ile ci pali? bo dla mnie powyzej 6.5 l/100km to jest juz duzo



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob gru 27, 2008 19:04

wawrzon, zima jest :P
poza tym nie ma co się dziwić w większe spalanie borata .... MK4 cięższe auto, poza tym na pompowtryskach 115KM
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 19:05 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
borat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 19:26
Lokalizacja: radom

Post autor: borat » sob gru 27, 2008 19:08

nigdy nie zszedlem ponizej 9,5 litra .a tak to caly czas 10l
czy gniote go ,czy delikatnie 10l jak w morde



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob gru 27, 2008 19:23

borat pisze:jak moj by tyle palil to ze szczescia bym go nosil :grin:
ja to samo heheh
wawrzon pisze:dzisiaj przestawilem dawke na 6.2mg/skok
to bedzie słabo jechac, no ale próbuj.



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » sob gru 27, 2008 20:02

jak dla mnie jedzie ok ciekawe czy mniej bedzie palil. Macie moze jakies inne propozycje?

[ Dodano: 27 Gru 2008 19:07 ]
mam jeszcze taki takie cos ze na Vag pokazuje temp 70stC a na liczniku mam juz 90stC moze to czujnik temp? Powiedzcie mi jeszcze to:w tym czujniku sa 4 końcówki 2 sa od temp gdzie zmienia sie opornosc a te 2 pozostale do czego?



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob gru 27, 2008 20:08

jedne na deske a drugi na ecu.
wymien czujnik bo kłamie



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » sob gru 27, 2008 20:11

o widzisz tego nie wiedzialem. czyli na jednej parze i na drugiej parze powinny byc te same opornosci?

[ Dodano: 27 Gru 2008 19:13 ]
A ile wam pala wasze 1Z w miescie?



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz gru 28, 2008 10:06

wawrzon pisze:A ile wam pala wasze 1Z w miescie?
w tej porze roku ale silnik ciagle niedogrzany bo krótkie trasy, to 7l lekko.
mysle ze z 1l wiecej jak w lecie.
i nie uwierze nikomu ze w zimie zejdzie do 5l heheh.
ja jezdze ze srednim butem do 3rmp, a kolesie na forum pisza ze ładuja na maxa buta i nie spala wiecej jak 5,5l jakos nie chce mi sie wierzyc.



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » ndz gru 28, 2008 10:43

ja na zbiorniku ledwo 750km dociagam i to z pod samego korka do ostatniej czerwonej kreski. ale w zeszla zime to miescilem sie w sredniej 6.2 l/100 a nawet ponizej.



hibner9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn gru 29, 2008 12:14
Lokalizacja: zawady
Kontakt:

Post autor: hibner9 » pn gru 29, 2008 12:55

Witajcie mam golfa IV 1,9 Tdi 90KM z 2000r ,ostatnimi czasy zauważyłem zwiększenia spalania, obecnie pali 9l na 100km,faktem jest to że jezdze na krótkich odcinkach i mam załozone fele 16'' 205/55



wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » pn gru 29, 2008 23:11

wymienlem dzisiaj termostat stary faktycznie bardzo delikatnie puszczal(mial przecienta uszczelke,ale byla) a czujnik nowy tak samo wkazuje jak stary okolo 10 stC roznicy miedzy EKU a licznikiem tak zostawie bo coz innego mam zrobic?



Awatar użytkownika
yoobi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: pn lip 17, 2006 22:12
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków
Kontakt:

Post autor: yoobi » wt gru 30, 2008 21:21

Jeżeli chodzi o większe spalanie to może wtryskiwacze są już zużyte i leją. Trzebaby sprawdzić (tylko że trzeba mieć czym).
Co do wskazań temperatury to miałem tak, że ECU pokazywało większą temperaturę niż wskaźnik w kabinie (obydwa źle). Po wymianie czujnika (ten w krućcu na głowicy) jest tak, że po nagrzaniu ECU pokazuje 88,2 st. C, a wskaźnik w kabinie ok. 80 st. C. Wymieniłem też termostat i tak jeżdżę. Po prostu ten kabinowy coś przekłamuje (zestarzał się czy coś).
Zrób tak, żeby odczyt z ECU był ok 90 st. C i będzie gitez.

Pozdrawiam
yoobi


OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)

wawrzon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: śr sie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: wawrzon » wt gru 30, 2008 21:31

powiem tak ze róznica jest tylko wtedy gdy auto sie nagrzewa bo pozniej na Eku jest 90 i na liczniku tez 90. Ale zanim sie nagrzeje to jest róznicy 10stC. A co do wtryskow to faktycznie musialbym je sprawdzic ale ceny nowych mnie przerazaja.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości