MK3 TDI 1Z Gaśnie pod wpływem nagłej zmiany poboru prądu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Kontakt:

MK3 TDI 1Z Gaśnie pod wpływem nagłej zmiany poboru prądu

Post autor: matuz » pn gru 29, 2008 11:24

Witam wszystkich.
jak w temacie - byłem u kilku mechaników elektryków i rozkładają ręce. mierzone napięcie ładowania jest ok (także przy włączonych odbiornikach prądu) - 14,3 - 14,2 V (sam też mam miernik). Silnik gaśnie przy włączaniu np długich świateł (wczoraj jadę na 5 biegu ~1900 rpm i włączam długie, a tu szarpnięcie, kontrolki czerwone wszystkie się zaświeciły, ale zapalił sam "na pych". jak na luzie mnie złapie (np od kierunkowskazu) to kicha. bo nie działa wtedy wspomaganie hamulca i można się zdziwić. Razem z tym zaczęły mrugać światła (mijania jak jadę, jak włączam kierunek, jak naciskam hamulec - przy kierunkach mocniej przygasają przy pierwszym zapaleniu się kierunkowskazu)
Panowie i Panie - pomocy, bo bez auta nie da się do pracy dojechać, a bez pracy nie ma wiadomo czego. Poza tym auto jeździ, ale boję się, ze stanie i już go nie zapalę.
Pozdrawiam i z góry dzięki za informacje.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn gru 29, 2008 12:02

Sprawdz glowna mase z samochodu..



matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: matuz » pn gru 29, 2008 12:26

Czyli to, co idzie od akumulatora od klemy MINUS i jest gdzieś do budy przykręcone (czy nie zaśniedziałe itd?)?
Dzięki, sprawdzę.



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn gru 29, 2008 12:34

matuz pisze:Czyli to, co idzie od akumulatora od klemy MINUS i jest gdzieś do budy przykręcone (czy nie zaśniedziałe itd?)?
dokladnie
Brakuje Ci ewidentnie masy - lub gdzies w instalacji jest zwarcie



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » wt gru 30, 2008 14:55

co do kierunków to tylnia lewa lampa na bank :bigok: chodzi o wtyczke co jest poziomo, na krótką mete pomaga WD40 lub jakiś specyfik który polepsza styki elektryczne ale najlepiej podłączyć druga mase bo nie warto się bawić

a co do gaśnięcia ja bym sprawdził połączenie akumulator-rozrusznik-alternator i przeczyścił je no i jak SToRM, napisał sprawdzić główną mase samochodu



matuz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn mar 05, 2007 23:58
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Post autor: matuz » śr gru 31, 2008 09:36

Dzięki.
Będę patrzył, jak znajdę chwilę czasu, coby na dworze chociaż jasno było. na razie jakoś jeździ, staram się wybierać prostą trasę, żeby nie używać kierunków.
Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku
mtz



Awatar użytkownika
PiotrTDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: śr lis 14, 2007 12:32
Lokalizacja: Wyszków
Kontakt:

Post autor: PiotrTDI » śr gru 31, 2008 11:20

powiem szczerze że to nie warte jest zabawy, dorobienie masy to ok 15 min zajmuje i nie trzeba żadnych umiejętności elektryka mieć żeby to zrobić :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości