pali sie cały czas kontrolka od ręcznego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 09:52
- Lokalizacja: internet
pali sie cały czas kontrolka od ręcznego
Tak jak w temacie, pali mi sie cały czas kontrolka od ręcznego, jest tak od samego początku kiedy kupiłem auto, sprzedający powiedział że to coś z tym czujnikiem pod ręcznym.
Postanowiłem dzisiaj zobaczyć co z tym dokładnie jest, wyjąłem ten mieszek a pod nim był ten czujnik i leżał sobie tak po prostu, nie widać zbytnio miejsca gdzie był mocowany, no i teraz moje pytanie, w tym czujniku jest taki bolec jakby do wciskania, tylko gdzie go wcisnąć, czy może brakuje jeszcze jakiś plastik w środku? Niżej zdjęcia może ktoś będzie wiedział o co tam chodzi, z góry dzięki za pomoc
Postanowiłem dzisiaj zobaczyć co z tym dokładnie jest, wyjąłem ten mieszek a pod nim był ten czujnik i leżał sobie tak po prostu, nie widać zbytnio miejsca gdzie był mocowany, no i teraz moje pytanie, w tym czujniku jest taki bolec jakby do wciskania, tylko gdzie go wcisnąć, czy może brakuje jeszcze jakiś plastik w środku? Niżej zdjęcia może ktoś będzie wiedział o co tam chodzi, z góry dzięki za pomoc
[url=http://portalikgsm.pl/]komórki[/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 09:52
- Lokalizacja: internet
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 09:52
- Lokalizacja: internet
u mnie wszystko ok... moze niech sie jeszcze ktos wypowie...
miniaturka z odnosnikiem do: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 12fc980684 na fotosiku... a samo zdjecie to skan ryciny z serwisowki golfa...
miniaturka z odnosnikiem do: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 12fc980684 na fotosiku... a samo zdjecie to skan ryciny z serwisowki golfa...
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
- Lokalizacja: Leszno
Najważniejsze, że jest cały ten plastykowy bolec którym mocuje się czujnik do podstawy ręcznego.
Ostatnio przerabiałem ten temat w Ibizie - tam jest identyczne rozwiązanie. Żeby nie rozbierać niepotrzebnie konsoli proponuję Ci odkręcić dwie nakrętki mocujące podstawę dźwigni do tunelu. Potem wysuń drążek dźwigni z otworu łącznika linek obracając całą dźwignią i wyjmij go sobie wygodnie na zewnątrz.
Chodzi o to, że jest tak o wiele wygodniej:)
Czujnik montujesz w podstawę dźwigni tak, żeby wystający trzpień trafiał w wytłoczenie na dźwigni - widać to świetnie na rysunku Kolegi drill,
Potem włóż gotowy zespół na miejsce, przykręć nakrętki, podepnij kostkę. Nie musisz martwić się o regulację linek - pozostanie nienaruszona.
Pozdrawiam!
Ostatnio przerabiałem ten temat w Ibizie - tam jest identyczne rozwiązanie. Żeby nie rozbierać niepotrzebnie konsoli proponuję Ci odkręcić dwie nakrętki mocujące podstawę dźwigni do tunelu. Potem wysuń drążek dźwigni z otworu łącznika linek obracając całą dźwignią i wyjmij go sobie wygodnie na zewnątrz.
Chodzi o to, że jest tak o wiele wygodniej:)
Czujnik montujesz w podstawę dźwigni tak, żeby wystający trzpień trafiał w wytłoczenie na dźwigni - widać to świetnie na rysunku Kolegi drill,
Potem włóż gotowy zespół na miejsce, przykręć nakrętki, podepnij kostkę. Nie musisz martwić się o regulację linek - pozostanie nienaruszona.
Pozdrawiam!
PozdraVWiam!
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: czw mar 20, 2008 09:52
- Lokalizacja: internet
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości