Mam takie pytanie.. obrucilo mi panewke na wale i juz wal jest zmasakrowany wiec musial by isc do szlifu i korba tez ale mam do załatwienia wał razem z korbami i panewkami z 1.8 RP a pasuje napewno
mam teraz takie pytanie czy ten wał i panewki wytrzymią w takim silniku jakim jest 16v?
czy sie nie ma sensu w to bawić??
pytanie odnośnie 16v
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
jak mu kiedys pisałem zeby posprawdzał to olał sprawe i ma zonkawoj-tek pisze:sprawdz smarowanie silnika bo bywa tak że sytuacja moze sie powtórzyć .
wały teoretycznie takie same i wytrzymać powinien... ale korby to sobie popatrz czy takie samezorro89 pisze:wał razem z korbami i panewkami z 1.8 RP
18K4F inside... RWD car :)
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
i ten sam ktoś Ci pisał żebyś sprawdził ciśnienie czy niejest zaduże... bo jak jest zaduze to na bank gdzies coś zapchane. A jak jest ciśnienie zaduze to sie kontrolka nie zapali bo pali sie tylko wtedy kiedy jest zamałe.zorro89 pisze:ktos mi jeszcze mowil ze moga byc zapchane kanaliki olejowe w bloku czy cos mozliwe??
18K4F inside... RWD car :)
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
szkoda że dopiero teraz a nie zanim sie panewka posypała
[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
[ Dodano: Nie 28 Gru, 2008 ]
mogło by tak być... równie dobrze mogło sie syfu nabrać już w kanalikach... ale to nie jest jedyny przypadek włąśnie z tą panewką bo co słysze od znajomych albo sam rozbieram to własnie ta panewka dostaje po dupie.zorro89 pisze:jak obrucilo pierwsza panewke od strony pasków rozrządu kumpel mi powiedzial ze raczej pompa bo tam jest najsłabsze cisnienie
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 348 gości