Moc na zimnym silniku

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob gru 27, 2008 18:58

zamiast wymieniać wszystko po kolei to przydałoby sie moze cos podiagnozowac zeby nie isc w koszta. ale rob jak uwazasz. iat specjalnie tani nie jest



Awatar użytkownika
kamiljp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:49
Lokalizacja: Plock/Rzym

Post autor: kamiljp » sob gru 27, 2008 19:26

sas_gti pisze:zamiast wymieniać wszystko po kolei to przydałoby sie moze cos podiagnozowac zeby nie isc w koszta. ale rob jak uwazasz. iat specjalnie tani nie jest
ops...myslalem ze to tania sprawa :grrr:

Pod komp samochod byl podlonczony i blendov nie wydaje a opruc tego wszystko jest ok.

Juz tyle czasu z tym jezdze i nie ma zmiany


:-s



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob gru 27, 2008 20:54

Ile kosztuje to nie wiem (jedyny jaki widziałem na allegro jest do nowszych modeli i kosztował coś okolo 284 zł) ale nie jest to powszechnie wymieniana część.
kamiljp pisze:Pod komp samochod byl podlonczony i blendov nie wydaje
Ale bład może być jak np czujnik nie działa, a jak już źle wskazuje to już niekoniecznie.

Można zmierzyć, z tym, że pomiar (oporności jak mnie pamięc nie myli) jest o tyle problematyczny, że trzebaby w jakis sposób zmieniać i ustalac temp. powietrza mierzonego


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » ndz gru 28, 2008 04:01

Adamtd pisze:Można zmierzyć, z tym, że pomiar (oporności jak mnie pamięc nie myli) jest o tyle problematyczny, że trzebaby w jakis sposób zmieniać i ustalac temp. powietrza mierzonego
niekoniecznie
skoro problem dotyczy tylko zimnego silnika to trzeba sprawdzić czy opór będzie zmieniał się płynnie ale nie koniecznie musimy nać dokładną temp w odniesieniu do konkretnego oporu. Wystarczy że zachowana będzie płynność zmiany oporu. Sprawdzić można myślę chociążby zbliżając czujnik np do jakiejś lampy
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 04:02 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



jendrej83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 25, 2008 15:03
Lokalizacja: .....

MK3 1,4 Benzyna 1992

Post autor: jendrej83 » ndz gru 28, 2008 07:41

do Kamilajp.Nie matw sie ja tez mam takiego samego golfa i to samo mam,widocznie te autka tak maja



Awatar użytkownika
kamiljp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 23, 2007 17:49
Lokalizacja: Plock/Rzym

Re: MK3 1,4 Benzyna 1992

Post autor: kamiljp » ndz gru 28, 2008 14:18

jendrej83 pisze:do Kamilajp.Nie matw sie ja tez mam takiego samego golfa i to samo mam,widocznie te autka tak maja
dzieki to sobie dam z tym spokuj :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości