Różnica między 1Z, a ALE TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kacper87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:16
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Różnica między 1Z, a ALE TDI

Post autor: kacper87 » sob gru 27, 2008 22:31

Wie ktoś może czym różnią się te dwa silniki? Szukam tego wszędzie ale nie mogę nic znaleźć poza tym że oba mają 90 KM, ale 1z ma 202 Nm, a ALE - 210 Nm.


http://www.chronlakier.pl - folie ochronne do ochrony lakieru samochodowego ChronLakier.pl

Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » sob gru 27, 2008 22:40

Tloki, wtryski, pompa chodzilo o ekologie.


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
kacper87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:16
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

Post autor: kacper87 » sob gru 27, 2008 22:45

dokładniej... jest turbina ze zmienną geometrią w ALE?
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 22:49 przez kacper87, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.chronlakier.pl - folie ochronne do ochrony lakieru samochodowego ChronLakier.pl

Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » sob gru 27, 2008 22:51

Nie, taka jak w 1Z
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 22:52 przez Bajer, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » ndz gru 28, 2008 14:19

kacper87, Turbo bez vnt, trochę inne rury od IC, przez co oryginalnie jest duża pokrywa silnika, w swoim uszczelniałem pompę, i kolega który tym sie zajmuje mówił, że jest identyczna jak w afn, ale nie mogę tego potwierdzić w 100%, gdyż wtedy nie interesowałem się w takim stopniu jak dziś mechaniką.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
Bajer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bajer » ndz gru 28, 2008 14:45

Kolektor ssący taki sam jak w AFN. :helm:

A co pompy to:
028130115M 1Z,AHU
028130115A AFN
028130115G ALE
Ale co w środku są za różnice to nie wiem.

To tyle w/g ETKA


VW Klub Polska #203

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
czyzaczek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: czw paź 30, 2008 10:21
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: czyzaczek » pn gru 29, 2008 00:29

Bajer pisze:Tloki, wtryski, pompa chodzilo o ekologie.
hmmmm??????

Dziwne. Przy remoncie 1Z ( urwana główka zaworu i masakra w środku ) pasował tłok od ALE...

Silnik w środku to to samo co 1Z. Różniły się tylko osprzętem....


Life is Ride, Ride is Life!

<b>DIAGNOSTYKA VAG</b> -----POZNAŃ-----Kontakt przez PRIV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości