koniec katalizatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
koniec katalizatora
witajcie. skonczyl mi sie katalizator, jest glosno pod podloga z przodu. tlumiki zmieniane rok temu, wczesniej byl sportowy ulter, a zamiast srodkowego rura przelotowa. obecnie mam srodkowy tlumik jakis tanszy, a koncowy bosal. w poniedzialek jade do tlumikarzy, co radzicie wstawic? nie chce strumienicy bo chce miec cicho w aucie. ps sorki za bledy, ale nie mam dostepu do komputera i pisze z komorki.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
etka podaje, że w mkII w miejsce katalizatorów montuje się tłumiki.
podejrzewam, że przy mkIII będzie tak samo.
oczywiście, wspawanie rury nie będzie szkodziło, ale napewno wstawiając dodatkowy tłumiczek będziesz miał ciszej.
podejrzewam, że przy mkIII będzie tak samo.
oczywiście, wspawanie rury nie będzie szkodziło, ale napewno wstawiając dodatkowy tłumiczek będziesz miał ciszej.
nie wszystko złoto, co się świeci, nie każdy chłop z widłami to Posejdon.
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/GolfGT]aktualnie: mkII 1,8 RV w US GTI[/url]
[url=http://picasaweb.google.co.uk/szyki1/Golf]ex. mkII 2G z fajnym audio[/url]
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
zrobiłem to samo co dziejo, i te same rezultaty. Zwiększenia głośności nie zauważyłem jakiejś znaczącej, a z wkręcaniem się nastąpiła poprawa. Zrobiłem kilka pomiarów ze stoperem w ręku przed i po i była różnica. Tak więc nie teoretyzuję tutaj tylko tak właśnie było.
dekoracje weselne, florystyka -> prv
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
dobrze koledzy radza wstaw strumiennice sam takowa posiadam golf 1,3 gaznik powiem Ci ze spalanie gazu na trasie spadlo o 0,5 litra na 100km czyli pali mi obecnie 7,5 litra gazu a glosniejszej pracy niezauwazylem strumiennica kosztowala mnie 50 zl i drugie tyle montaz czyli 100zl czyli jest roznica w cenie miedzy katalizatorem a strumiennica pozdro
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
strumienicowi mitomani precz!
"Ja wam mowie ! Wstacie tam ............ (uzupełnić wedle upodobań lub wyznawanej wiary w cokolwiek, moze byc mitologia grecka lub kriszna) bo ja tak mam i jest zayebiscie !! "
to taka uniwersalna porada którą sobie można w dupę wsadzić za przeproszeniem.
"Ja wam mowie ! Wstacie tam ............ (uzupełnić wedle upodobań lub wyznawanej wiary w cokolwiek, moze byc mitologia grecka lub kriszna) bo ja tak mam i jest zayebiscie !! "
to taka uniwersalna porada którą sobie można w dupę wsadzić za przeproszeniem.
Ostatnio zmieniony ndz gru 28, 2008 18:04 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwsza sprawa to sprawdź czy masz katalizator wbity w dowód rejestr. bo jak masz to coś tam musisz wstawić co będzie udawało katalizator, inaczej możesz mieć problemy przy przeglądach (ale nie musisz a upierdliwych kontrolerów jest mnóstwo) a jak nie masz wbitego to róbta co chceta, ja mam przelot i nie narzekam, delikatnie tylko daje basikiem na wolnych obrotach bo mam płaską końcówkę na wydechu.
http://koszu-sk.fotosik.pl/albumy/425723.html
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 101 gości