Szarpie podczas jazdy oraz drga karoseria:)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Szarpie podczas jazdy oraz drga karoseria:)

Post autor: raf1al » śr gru 24, 2008 16:13

A przy ruszaniu potrafi szarpnąć im wyższe obroty tym mniejsze szarpnięcia , przy odejmowaniu gazu zwłaszcza na 1 i 2 tez szarpie (skacze) :(
Na koniec od czasu do czasu drga karoseria na wolnych obrotach :(
obroty jak wryte na 900 sprzęgło nowe przed wymiana nie wiem jak było bo był automat!

jak na razie jedyny plus manuala to to ze spalanie spadło!
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 16:38 przez raf1al, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr gru 24, 2008 16:16

raf1al, najpierw ortografia kolego, zmien to słowo w temacie bo razi jak cholera...


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » śr gru 24, 2008 16:17

chosen pisze:raf1al, najpierw ortografia kolego, zmien to słowo w temacie bo razi jak cholera...
dzieki :jezor:



blueregard

Post autor: blueregard » śr gru 24, 2008 16:34

niestety nie pomoge ale hi5 za ,,trzesie buda" :rotfl:

wesolych :balwan:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr gru 24, 2008 16:42

poduszki pod silnikiem i skrzynią sprawdź



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » śr gru 24, 2008 16:43

To_mas pisze:poduszki pod silnikiem i skrzynią sprawdź
no spoko

a jakieś inne objawy szarpania podczas jazdy mogą być?
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 16:43 przez raf1al, łącznie zmieniany 1 raz.



aroarus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 20:56
Lokalizacja: Łańcut(Kosina)

Post autor: aroarus » śr gru 24, 2008 17:44

może świece sprawdź, u mnie też szarpało i "budą trzęsło" jak 150 i okazało się ze jeden baniak nie chodził
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 17:45 przez aroarus, łącznie zmieniany 1 raz.



macosmail
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 15, 2007 18:33
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macosmail » śr gru 24, 2008 17:57

Napięcie paska rozrządu sprawdz, jak bardzo luźny też może szarpać na niskich obrotach. Pozdrawiam.


Macos

raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » śr gru 24, 2008 20:58

aroarus pisze:może świece sprawdź, u mnie też szarpało i "budą trzęsło" jak 150 i okazało się ze jeden baniak nie chodził
nowe beru

[ Dodano: 24 Gru 2008 19:58 ]
macosmail pisze:Napięcie paska rozrządu sprawdz, jak bardzo luźny też może szarpać na niskich obrotach. Pozdrawiam.
pasek OK



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw gru 25, 2008 01:38

Nie chcę się tu wymądrzać bo jak na razie tylko kilka RPków przeszło przez moje łapki i to w bardzo krótkim okresie czasu ale kolega napisał że "obroty równe na 900" Tak się składa, że każdy prawidłowo wyregulowany RPek delikatnie reguluje obroty według "wskazań sondy"o czym mówią nawet instrukcje serwisowe...Mało który też nie drga żeby delikatnych wibracji pracy silnika nie było czuć np na fotelu (minimalnie) dlatego drganie jako samo zjawisko jest ciężkim zjawiskiem do porad. Pojecie to jest względne. Kiedy przesiadam się z seata BBY gdzie na wolnych nie wiadomo czy silnik chodzi czy nie do starego RPka to przeżywam szok ale gdy przejadę 500 kilometrów 1.9 D wówczas w RPku czuję się jak w super limuzynie.
Wracając do tematu jeśli chodzi o te drgania proponowałbym dokładnie sprawdzić ustawienia TPS, Zapłon i śrubka na ramieniu przepustnicy...
A teraz tak sobie czytam jeszcze raz ten post i jestem przekonany że winę ponoszą poduszki...przecież wymieniano skrzynię, może źle je spasowano lub podłożono twardawy zamiennik...no różnie...
A tak w ogóle ten początek potraktujcie jako taki mało wartościowy świąteczny wywód.
WSZYSTKIM VWmaniakom WESOŁYCH ŚWIĄT
Ostatnio zmieniony czw gru 25, 2008 01:40 przez Jacenty85, łącznie zmieniany 1 raz.



raf1al
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 895
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: raf1al » czw gru 25, 2008 17:12

co do obrotów to delikatnie falują ale jak sam napisałeś jest to norma w RP


jeszcze chciałem dodać ze powyżej 100 szarpie kiera :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości