problem za sprzeglem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
problem za sprzeglem
witam vwmaniakow.mam taki problem w golfie II.
jestem juz po swapie z 1.3 na 1.6 RF.silnik odpala,pracuje dobrze.ale..
nie da sie wysprzeglic tak zeby wrzucic jakiskolwiek bieg,nawet po naciagniecu linki do oporu.czy to padniety wycisk?pzdr
jestem juz po swapie z 1.3 na 1.6 RF.silnik odpala,pracuje dobrze.ale..
nie da sie wysprzeglic tak zeby wrzucic jakiskolwiek bieg,nawet po naciagniecu linki do oporu.czy to padniety wycisk?pzdr
fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wg mnie cos nie tak jest z łapą. Opada normalnie na dół gdy sie zdejmie linkę?
Prawdopodobnie trzeba bedzie zdjac dekiel zielony z tyłu skrzyni i sprawdzic co sie tam stało. To narazie sugestia ale nie definitywna.
Prawdopodobnie trzeba bedzie zdjac dekiel zielony z tyłu skrzyni i sprawdzic co sie tam stało. To narazie sugestia ale nie definitywna.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
Zrobiłem ten sam błąd co ty, nie sprawdziłem sprzęgła przed wsadzeniem silnika. Jak sie okazało po swapie, zaczeło sie ślizgać dość poważnie. Przy wyjętym silniku zdjąć skrzynie to jest 15min. Przy założonym silniku już trzeba sie troche napocić. Mi to wygląda na pęknięty talerzyk który naciska na docisk. U mnie ten tależyk był pęknięty i nie dało się do końca wysprzęglić. Elfekt był taki, że wszystkie biegi wchodziły z delikatnym oporem i niektóre zgrzytały.andrzej131 pisze:GTI KR, linka bez samoregulatora.
i wlasnie nie rozlaczalem skrzyni od silnika,ale chyba trzeba rozbierac :/ chol..ra jasna
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
no u mnie wlasnie nie da sie wrzucic zadnego biegu...,
ale dzieki za podpowiedzi wszyskim.
wyjme skrzynie po swietach i napisze co to z tego wyszlo.
nie rozlaczalem skrzyni,bo to niby wszystko mialo byc w porzadku,a poza tym to wogole mial byc 1.8,,ale wtedy nie wiedzialem nawett gdzie szukac oznaczen silnika.
tak to jest,nauczka bedzie
[ Dodano: 25 Gru 2008 17:15 ]
czy isnieje mozliwosc,ze sprzeglo moglo sie skleic jakos ze soba?
wymieniajac rozrzad kupilem pasek i napinacz i kolo zebate do 1.8.a sie okazalo po numerach ze to RF 1.6
i pytanko zeby nowego posta nie zakladac;
czy to sa wspolne czesci?pozdrawiam
ale dzieki za podpowiedzi wszyskim.
wyjme skrzynie po swietach i napisze co to z tego wyszlo.
nie rozlaczalem skrzyni,bo to niby wszystko mialo byc w porzadku,a poza tym to wogole mial byc 1.8,,ale wtedy nie wiedzialem nawett gdzie szukac oznaczen silnika.
tak to jest,nauczka bedzie
[ Dodano: 25 Gru 2008 17:15 ]
czy isnieje mozliwosc,ze sprzeglo moglo sie skleic jakos ze soba?
wymieniajac rozrzad kupilem pasek i napinacz i kolo zebate do 1.8.a sie okazalo po numerach ze to RF 1.6
i pytanko zeby nowego posta nie zakladac;
czy to sa wspolne czesci?pozdrawiam
fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
To wszystko zalerzy od tego do jakiego 1.8 kupiłeś.
Napewno RP i GU mają ten sam rozrząd co RF, PN i reszta 1.6.
A co do "sklejenia" sprzęgła to wydaje mi się to raczej nie realne.
Tak czy siak musisz zdemontować skrzynię i wtedy się wszystkiego dowiesz.
Napewno RP i GU mają ten sam rozrząd co RF, PN i reszta 1.6.
A co do "sklejenia" sprzęgła to wydaje mi się to raczej nie realne.
Tak czy siak musisz zdemontować skrzynię i wtedy się wszystkiego dowiesz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
no chlopaki juz wyszlo wszystko na wierzch.wyjalem skrzynie i ....
tarcza byla przyklejona(przyrdzewiala itp) do wycisku i do tego wygladala na przegrzana.
juz mam nowa takze jak zadziala to napisze i zamkniemy temat.pzdr
[ Dodano: 28 Gru 2008 11:30 ]
wysprzegla,biegi wchodza.zostalo poloski podlaczyc
i pytanko;czy koniecznie musze wymieniac piasty/?
tarcza byla przyklejona(przyrdzewiala itp) do wycisku i do tego wygladala na przegrzana.
juz mam nowa takze jak zadziala to napisze i zamkniemy temat.pzdr
[ Dodano: 28 Gru 2008 11:30 ]
wysprzegla,biegi wchodza.zostalo poloski podlaczyc
i pytanko;czy koniecznie musze wymieniac piasty/?
fiat 131s 2.0 dohc>>>turbo
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
opel kadett gsi 16v
vw golf II 1.6 rf
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: ndz gru 14, 2008 13:31
- Lokalizacja: PODLASIE
- andrzej131
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 10:00
- Lokalizacja: Podlaskie ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 379 gości