Zamocowanie paska alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zamocowanie paska alternatora
Witam. Posiadam Golfa 3 2.0 GTI 8V silnik 2e. I poprostu wydaje mi sie ze silnik ma za mała temperature bo przy normalnej jezdzie wskaznik pokazuje 70 stopni a gdy auto chwile postoi na biegu jałowym to podskoczy do 90 i wentylator sie właczy . Termostat zmieniłem i bez zmian. Tylko chodzi mi głównie o zamontowanie samego paska klinowego.Bo mozna go ponoc zamontowac na dwa sposoby to jest ze np w tdi jest inaczej tylko gdzie jak ma byc .bo to zmienia kierunek obrotów papy wody. bo u mnie pasek idzie z koła pasowego wału w duł i pod kolem papy wody i do alternatora odwrotnie jak na rysunku. Wiec jesli ktos ma taki silnik w swojej furze to prosze zobaczyc i napisac bo ja sam juz nie wiem jak ma byc bo u siostry w1.9 td jest tak samo jak u mnie . bo zdjecie jest z allegro niby z silnika 2.0 gti ale jest odwrotnie zalozony pasek niz u mnie.
VW NA ZAWSZE
zamyka sie na 100% bo popszedni sie zamykał ale pod lekkim cisnieniem przepuszczal
[ Dodano: 24 Gru 2008 17:45 ]
jednak w silniku 2,0 gti ma byc pasek zalozony odwrotnie niz jest pokazane na zdjeciu. bo jest tak ze w diezlach i td smigiełka w papie sa odwrotnie niz w silnikach benzynowych.bo w moim aucie nie za sie zalozyc tego paska tak jak jest na zdjeciu bo ocierało by sie o osłone. ale w diezlach powinno tak byc
[ Dodano: 24 Gru 2008 17:45 ]
jednak w silniku 2,0 gti ma byc pasek zalozony odwrotnie niz jest pokazane na zdjeciu. bo jest tak ze w diezlach i td smigiełka w papie sa odwrotnie niz w silnikach benzynowych.bo w moim aucie nie za sie zalozyc tego paska tak jak jest na zdjeciu bo ocierało by sie o osłone. ale w diezlach powinno tak byc
VW NA ZAWSZE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 90 gości