zamiana k14 na turbine od audi v6 150km

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

zamiana k14 na turbine od audi v6 150km

Post autor: JABcok20 » ndz gru 21, 2008 01:33

witam.czy dużo przeróbek żeby zamontować do 1.6td turbo od audi v6 i czy warto?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz gru 21, 2008 01:38

w cholere bo to pewno ma VNT
raczej nie warto ale jak chcesz i masz troche kasy to sie baw

choć na twoim miejscu wsadziłbym raczej T3 lub K24 i tez będzie śmigać choć totalnie zaczął od pokręcenia tej bo pewno tego jeszcze nie zrobiłeś :P



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 21, 2008 12:04

hehe swoja juz dawno mam podkrecona do 1,3-1,4 bara(chwilowe cisnienie)
ale mi nie wystarcza te 9s do setki i chce zeby turbina mi szybciej nadmuchiwała ciśnienie. i jak sie nie myle nowsze turbiny tak właśnie robia???



Awatar użytkownika
vwolfi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: wt lip 08, 2008 22:23
Lokalizacja: Lja
Kontakt:

Post autor: vwolfi » ndz gru 21, 2008 14:20

VNT szybciej nadmucha, bo a zmienną geometrie łopatek, pompuje od samego dołu
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 14:20 przez vwolfi, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz gru 21, 2008 14:44

mam jeszcze turbine od skody octavi 110kM ale do regeneracji czyli koszt ok 60zl(krzywy wirnik).
jej oznaczenie to 1749 garret
ale mysle ze lepiej kupic ta od v6 za podobne pieniadze.
co o tym myslicie?



arwam

Post autor: arwam » wt gru 23, 2008 22:48

JABcok20 pisze:mam jeszcze turbine od skody octavi 110kM ale do regeneracji czyli koszt ok 60zl(krzywy wirnik).
jej oznaczenie to 1749 garret
ale mysle ze lepiej kupic ta od v6 za podobne pieniadze.
co o tym myslicie?
Bierz GT2052V i nawet się nie zastanawiaj.
Potem nie będziesz się mógł normal nie nacieszyć autkiem bo będzie normalnie fruwać.
TYlko o naj ważniejszym nie zapomnij, Zrobić licencji pilota :rotfl:



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt gru 23, 2008 23:07

w czym siedzi 2052? tzn. a jakich furach? chodzi o 2,5 tdi v6?



arwam

Post autor: arwam » śr gru 24, 2008 09:14

tak chodzi o auta w których zamontowano 2.5 TDI V6 np: AUDI A6



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr gru 24, 2008 10:52

nie zapomnij o końcówce v na koncu :) gt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce :( za duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie
Ostatnio zmieniony śr gru 24, 2008 10:53 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » śr gru 24, 2008 16:23

zaprzal pisze:nie zapomnij o końcówce v na koncu :) gt2052v bo samo gt2052 to inna turbosprezarka
ps. poszukaj tematu Euglena oraz Apsika, ich silniczki dosyc szybko sie poddaly na tej sprezarce :( za duzo nm z dolu, bedziesz musial wykombinowac sensowne sterowanie
Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.

[ Dodano: 24 Gru 2008 15:26 ]
a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr gru 24, 2008 16:37

arwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
nie wiem, moze na tym samym co wtedy
arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » czw gru 25, 2008 09:35

zaprzal pisze:
arwam pisze: a na czym teraz APSIK jeździ bo ja nic nie wiem o tym żeby Apsik zmienił turbo czyżbym był aż tak bardzo do tyłu z aktualnościami?
nie wiem, moze na tym samym co wtedy
arwam pisze:Tak ponieważ nie zmniejszyli maksymalnego stopnia zamknięcia kierownic i ciśnienie rosło za bardzo przy małych obrotach silnika.
jak ma pozno wstawac to gdzie wtedy jest sens vnt?
Nie ma późno wstawać tylko ma być ograniczane dolnych obrotach;
U mnie jest tak wyregulowane że poniżej 2000rpm masz niecałe 0,5 bara a pełne ciśnienie pojawia się przy około 2200rpm.
Da to się uzyskać za pomocą ogranicznika zamknięcia kierownic.

[ Dodano: 25 Gru 2008 08:37 ]
P.S. Od czego masz suszarkę? i jakiego typu VNT czy na zaworze upustowym?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości