Krótki opis modyfikacji:
Silnik:
- VR6 2,8l AAA, seria, z modyfikacji kolektor z 2,9l, przeróbka z aparatu na moduł.
Układ paliwowy:
-wydajniejsza zewnętrzna pompa paliwa
-wyczynowy zbiornik paliwa HARWOOD'a
-przewody 8mm w stalowym oplocie
Układ wydechowy:
-średnica 60mm, dwa tłumiki , środkowy przelot, końcowy z mkII GTI
Układ hamulcowy:
-wymienione wszystkie przewody na miedziane
-adaptery pod zaciski
-zaciski z passata vr6
-tarcze golf mkIV
-tył tarcze
-korektor siły hamowania WILWOOD'a
Zawieszenie:
-przód amortyzatory BLISTEIN z grubym tłokiem
-tył sprężyny obniżające
-zastaw poliuretanów PROTHANE
-piasty 5x100
-wspomaganie
-stabilizator tył
Chłodzenie:
-chłodnica alu, model garażowy
-trzy wentylatory
Buda:
-ospawane kielichy i podłużnice
-wzmocniony przedni pas
Ze strony technicznej to chyba tyle. Stylistycznie niewiele, grill GTI, nakładki na słupki PIRELLI, kalkomania po bokach, ciemne kierunki i światła tylne, wąski hokej. We wnętrzu deska mkII, zegary mkIII vr6 z mfa, siedzenia RECARO (przy okazji poszukuję szyn do drugiego fotela), kierownica mkI GTI, gałka piłeczka golfowa.
Z najbliższych planów to doprowadzenie auta do stanu takiego aby mogło legalnie i bezawaryjnie poruszać się po drogach, narazie z tym krucho. Do zamontowania czekają nakładki na nadkola, felgi 15'x7' Rial i klatka OMP.
Kilka słów podziękowania, dla Borysa bez którego nie było by tego projektu włożył mase czasu, pracy i części, dla chłopaków z garażu Marka, Franca i Boylera. Tyle słodzenia teraz kilka fotek :