[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » ndz lis 16, 2008 12:39

MANjaK_01, benzyna z cewki diesel z alternatora :bigok:


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
pospiech8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 17, 2008 21:49
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

[golf II ]

Post autor: pospiech8 » pn lis 17, 2008 22:14

Witam wszystkich jestem nowy i od razu zwracam się z pytaniem czy wie ktoś może jak podłączyć obrotomierz w golfie II. Tylko jest mały problem ja fabrycznie mam licznik który posiada dwie kostki a licznik z obrotomierzem dokupiłem z tylko jedna kostka. jeśli ktoś wie jak to podłączyć z góry dziękuje za informacje. pozdrawiam



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » pn lis 17, 2008 23:16

naj prościej sprzedaj i kup na 2 kostki :hmm:


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
pospiech8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 17, 2008 21:49
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: pospiech8 » wt lis 18, 2008 22:46

no tak ale istnieje chyba możliwość przeróbki tego licznika [-o< [-o< proszę o informacje jak to zrobic
Ostatnio zmieniony wt lis 18, 2008 22:48 przez pospiech8, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
siwy1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn gru 04, 2006 12:47
Lokalizacja: Żory/ Rybnik
Kontakt:

Post autor: siwy1982 » wt gru 23, 2008 12:46

pospiech8 pisze:Witam wszystkich jestem nowy i od razu zwracam się z pytaniem czy wie ktoś może jak podłączyć obrotomierz w golfie II. Tylko jest mały problem ja fabrycznie mam licznik który posiada dwie kostki a licznik z obrotomierzem dokupiłem z tylko jedna kostka. jeśli ktoś wie jak to podłączyć z góry dziękuje za informacje. pozdrawiam
najprościej kupić (czytaj: znalesc na szrocie) wtyczke do licznika z jedną kostką, obciąć gniazda licznika na dwa wtyki i zajechac do elektryka zeby podlaczył (u mnie to był koszt 50zł). Ewentualnie zamiast obcinania gniazd mozna przerobic instalacje z dwoma wtyczkami na jedna


VW Golf MK2 1.6 TD 1V+ 2006-2009
Skoda Fabia 1.9 TDI ATD 2009-2012
Seat Leon II 1.9 TDI BLS+ 2012-

Awatar użytkownika
mietek-tychowo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 20:18
Lokalizacja: TychoVWo
Kontakt:

Post autor: mietek-tychowo » czw sty 01, 2009 00:57

Ja mam takie pytanko panowie.
Mam benzynke (NZ) i nie mam standardowo obrotomierza.
Słyszałem że obrotomierz podłącza się do alternatora i musi być dlatego alternator z kabelkiem do obrotów.
Alternator był niedawno w regeneracji i nie za bardzo mi się uśmiecha kupować nowy alternator.
Czy nie ma innego wyjścia???
Czy nie da się tego inaczej zrobić??? :chytry:


...a ósmego dnia bóg stworzył strażaka.

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » czw sty 01, 2009 02:44

mietek-tychowo, w benzynce podlaczasz pod cewke :bigok:


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » czw sty 01, 2009 13:40

mietek-tychowo pisze:Ja mam takie pytanko panowie.
Mam benzynke (NZ) i nie mam standardowo obrotomierza.
Słyszałem że obrotomierz podłącza się do alternatora i musi być dlatego alternator z kabelkiem do obrotów.
Alternator był niedawno w regeneracji i nie za bardzo mi się uśmiecha kupować nowy alternator.
Czy nie ma innego wyjścia???
Czy nie da się tego inaczej zrobić??? :chytry:

kolego ja u siebie wymieniłem całe zegary na takie z obrotkiem ale przełorzyłem predkosciomierz zeby przebieg sie zgadzał:) i zeby index pasowal
smiga plu&play:) :pub:



Awatar użytkownika
pospiech8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 17, 2008 21:49
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: pospiech8 » ndz sty 04, 2009 03:31

mam pytanko co sie stanie ja podłącze obrotomierz o indeksie 950 gdzie w orginale jest 935 bo mam taki. Jesli ma ktos morze obrotomierz o indeksie 935 z zegarkiem najlepiej zaraz i kontrolkami do golfa 1,3b



Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » ndz sty 04, 2009 12:44

:gora: Będzie Ci przekłamywał na prędkości i przebiegu. Zmieniając zegary, rozkręć je i przełóż tarcze prędkościomierza - będzie ten sam index i przebieg.



Awatar użytkownika
pospiech8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn lis 17, 2008 21:49
Lokalizacja: Rawicz
Kontakt:

Post autor: pospiech8 » ndz sty 04, 2009 13:57

ale ja chce sam obrotek przelozyc stanie sie cos jak to zrobie



Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » ndz sty 04, 2009 14:40

pospiech8 pisze:ale ja chce sam obrotek przelozyc stanie sie cos jak to zrobie
lepiej przełorzyc predkosciomierz tak jak ja zrobiłem.

masz wtedy dobry index i stan licznika sie zgadz:)



Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » ndz sty 11, 2009 13:16

Witam, ja mam następujący problem. Mam 1.6D z 88 roku, licznik bez zegarka ani obrotomierza, na dwa wtyki, ale jednak mam wypowadzony kabel z alternatora z wyjścia W pod samą kostke, wiec zacheciło mnie do kupna zegarów do diesla z obrotkiem, kupiłem takowy lecz z wylanym zegarkiem cyfrowym choć jak gość zapewniał w niczym to nie przeszkadza.
Obrazek
Podpiąłem pod kostki i okazuje sie że nic nie działa, jedynie diodka od świateł drogowych. Znalazłem na forum pinouty i zaczałem sprawdzać niektore rzeczy, i gdy popdinam do kostki zasilanie na poszczególne elementy nic nie działa lecz jesli bezpośrednio do diod albo obrotomierza wszystko działa, nawet wskaźniki temp i paliwa reagują. Myśle że to może wina folli, jednak nie jestem pewien. Macie jakieś pomysły ? moze ktoś ma folie do tego licznika ??
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 11, 2009 13:17 przez kret077744, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz sty 11, 2009 14:09

kret077744, przeloz stabilizator napiecia ze swoich zegarow, mozliwe ze padniety


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości