Gwint KW V2

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Gwint KW V2

Post autor: SZOPENN » wt gru 23, 2008 11:04

Witam


Jestem na forum od nie dawna, ale proszę nie wysyłajcie mi do innych tematów bo praktycznie wszystko przewertowałem wczoraj, no chyba że ktoś uprzejmie podeśle linka.

Chodzi mi generalnie o sens założenia gwintu KW V2 na polskie drogi. NIe mam zamiaru tego pchać akurat do golfa, tylko do swojego większego auta. Nadarza mi się okazja, widzę tutaj, że macie sporo doświadczenia z tego typu zawieszeniem.

Pieniążki są, gwint niby też jest OK, dużo nie ma najechane. Z tymże ja się wacham, chciałbym mieć taki bajer, ale z drugiej strony zastanawiam się czy mi zębów nie powybija na naszych dróżkach. Lubie raczej stabilną jazdę w zakrętach... ale nie lubię popadać w skrajności.

Czy to się w ogóle nadaje do jazdy? jakie są odczucia czego mogę się spodziewać? Czytałem wiele opini na innych stronach i są różne, aż do skrajnie sceptycznych ze zawieszenie i gumy padają, że poduszki silnika nie wytrzymują, że plastiki się łamią w desce rozdzielczej.. bo jest strasznie twardo.

Jak to się ma do zawieszenia któe chce kupić? Czy to jest po prostu kamień, czy dobrze wybiera nierówności.

Serdeczne dzięki za odpowiedzi. Liczę na was bo do 14 muszę dać znać co dalej... :crazy:



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » wt gru 23, 2008 12:17

A V2 nie ma przypadkiem regulacji twardości? Jeżeli ma że to gwint będziesz mógł w kilku chwil zabetonować, a zaraz potem zrobić poduszkę ;)

Zobacz czy w górne części nie ma czegoś w rodzaju śrubki. :)



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: SZOPENN » wt gru 23, 2008 13:21

Oczywiście V2 ma regulację twardości, ale z tego co mi kumpel mówił, to najmiększe ustawienie jest już beton. Nie wiem nie miałem, wszystko to co mam to mrzonki i pogłoski. Chciałbym opinie od kogoś kompetentnego.



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » wt gru 23, 2008 13:50

Pojęcie 'beton' jest pojęciem względnym... dla mnie betonem było ustawienie na moim gwincie, gdzieś skok amortyzatora miał być mniej wiecej 2cm :)



Awatar użytkownika
SZOPENN
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 762
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 10:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: SZOPENN » wt gru 23, 2008 18:33

Dzięki, ostatecznie nic z tego nie wyszło, po konfrontacji wyszło na jaw że gwint jest bez regulacji twardości.

Temat do kosza



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr gru 24, 2008 16:24

napewnop nie jest beton na najmeikszym! nawet na najtwardszym nie jest!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości