VW PASSAT GLX VR6 1993r.
Od jakiegoś czasu występuje w tym samochodzie problem z włączaniem
sie trybu awaryjnego skrzyni biegów.
Nastepuje to po dłuższej jeździe (pół godziny) na 3 biegu.
Oczywiście bieg "D" (drive) używam dopiero po przekroczeniu 80km\h
według zaleceń serwisu. Więc problem jest dla mnie istotny.
Nie wiem czy wymiana plyty sterującej w skrzyni biegow rozwiąże ten problem?
Jeśli ktokolwiek ma jakieś informacje na ten temat to z góry bardzo dziękuję.
Automatyczna skrzynia biegów silnik VR6, R93
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
Re: Automatyczna skrzynia biegów silnik VR6, R93
a jaki bład na vgu wyskakuje?ZIDU pisze:VW PASSAT GLX VR6 1993r.
Od jakiegoś czasu występuje w tym samochodzie problem z włączaniem
sie trybu awaryjnego skrzyni biegów.
Nastepuje to po dłuższej jeździe (pół godziny) na 3 biegu.
Oczywiście bieg "D" (drive) używam dopiero po przekroczeniu 80km\h
według zaleceń serwisu. Więc problem jest dla mnie istotny.
Nie wiem czy wymiana plyty sterującej w skrzyni biegow rozwiąże ten problem?
Jeśli ktokolwiek ma jakieś informacje na ten temat to z góry bardzo dziękuję.
www.vrservice.pl
Oświeć mnie o jakie "vgu" chodzi?
Np. dzisiaj ta cholerna skrzynia włączyła mi się w tryb awaryjny na "D" i na desce
w wyswietlaczu położenia biegów został tylko "D" po ponownym włączeniu
wyświetlacz pokazał wszystkie wybrane biegi. Oczywiście po godzinnej przerwie
wszystko wróciło do normy. Nie chcę jeździć od ruszenia non stop na "D" bo
ostatni bieg czyli "D" włącza sie już przy 65km\h a przy jeździe po amerykańskich
drogach do jest to raczej nie wskazane.
Dzięki za zainteresowanie, tutejsze serwisy, warsztaty zabijają cenami!
Np. dzisiaj ta cholerna skrzynia włączyła mi się w tryb awaryjny na "D" i na desce
w wyswietlaczu położenia biegów został tylko "D" po ponownym włączeniu
wyświetlacz pokazał wszystkie wybrane biegi. Oczywiście po godzinnej przerwie
wszystko wróciło do normy. Nie chcę jeździć od ruszenia non stop na "D" bo
ostatni bieg czyli "D" włącza sie już przy 65km\h a przy jeździe po amerykańskich
drogach do jest to raczej nie wskazane.
Dzięki za zainteresowanie, tutejsze serwisy, warsztaty zabijają cenami!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości