[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Witam! ja mam pytanie odnośnie instalacji do licznika. mianowice ile trzeba dołożyć kabelków do wiązki. dostałem od kolegi wiązke od licznika, chyba od jakiegoś innego VW ale niczym sie nie różni po za jednym kabelkiem. w tej wiązce jest o jeden kabelek więcej, kolor foiletowo biały chyba. i teraz moje pytanie czy jest to wiązka od mfa?? co jeszcze brakuje?
Scarab, MFA zawsze przekłamuje przy spalaniu
Mam kolejną wiązkę z MFA, tym razem jest tak jak pisał kolega conrad20 wtyczka jest jedna na trzy przewody. Z drugiej strony jest wolne miejsce na brakujący przewód.
Wszystko więc podłączone tak jak powinno być, zdziwieniem jednak był brak miejsca na 28-pinowej wtyczce nad chłodnicą i obecność przewodu od temperatury oleju. Idzie ona do licznika, ale nie przez skrzynkę bezpieczników, tylko bezpośrednio.
W końcowym etapie okazało się także że mam walnięty czujnik temp zewnętrznej i pokazuje mi cały czas 25 stopni
Mam kolejną wiązkę z MFA, tym razem jest tak jak pisał kolega conrad20 wtyczka jest jedna na trzy przewody. Z drugiej strony jest wolne miejsce na brakujący przewód.
Wszystko więc podłączone tak jak powinno być, zdziwieniem jednak był brak miejsca na 28-pinowej wtyczce nad chłodnicą i obecność przewodu od temperatury oleju. Idzie ona do licznika, ale nie przez skrzynkę bezpieczników, tylko bezpośrednio.
W końcowym etapie okazało się także że mam walnięty czujnik temp zewnętrznej i pokazuje mi cały czas 25 stopni
Dziś założyłem wg porady licznik z MFA. Niby wszystko działa ok tylko po jakimś czasie zapala sie kontrolka od smarowania i piszczy. Co może być przyczyną? Dodam ze nie zakładałem czujnika temp oleju tylko wyprowadziłem przewód. Jak podłącze stary licznik wszystko jest OK. Gdzie może być przyczyna??
Zapraszam do mnie...pzdr+
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128517
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128517
Włączenie menu serwisowego w liczniku. Jest to menu serwisowe, które
pozwala nam na sprawdzenie wyświetlacza oraz włączenie obrotomierza nawet
w samochodach które wyposażone są w zegarek analogowy.
Wywoływanie Trybu serwisowego
1. Włącz zapłon
2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania TRIP.
3. Wyłącz zapłon i włącz ponownie
4. Puść przycisk kasowania przebiegu TRIP
Funkcje oraz wartości będą wyświetlane na wyświetlaczu przebiegu w
prędkościomierzu. Przycisk reset służy do przełączania się między funkcjami.
To co nas interesuje to wartość która się pojawi na pierwszym ekranie. To jest właśnie Distance Pulse Number.
pozwala nam na sprawdzenie wyświetlacza oraz włączenie obrotomierza nawet
w samochodach które wyposażone są w zegarek analogowy.
Wywoływanie Trybu serwisowego
1. Włącz zapłon
2. Wciśnij i przytrzymaj przycisk kasowania TRIP.
3. Wyłącz zapłon i włącz ponownie
4. Puść przycisk kasowania przebiegu TRIP
Funkcje oraz wartości będą wyświetlane na wyświetlaczu przebiegu w
prędkościomierzu. Przycisk reset służy do przełączania się między funkcjami.
To co nas interesuje to wartość która się pojawi na pierwszym ekranie. To jest właśnie Distance Pulse Number.
ok. idę sprawdzić. A jeszcze jedno pytanie. Jak sią przejadę to mi pkazuje 0,3 l na 100 km. chyba cos tu nie tak??
[ Dodano: 30 Gru 2008 18:15 ]
na starym liczniku wartość wynosi 4151 a na tym nowym z MFA 3862.
[ Dodano: 30 Gru 2008 18:15 ]
na starym liczniku wartość wynosi 4151 a na tym nowym z MFA 3862.
Ostatnio zmieniony wt gru 30, 2008 20:04 przez eto, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do mnie...pzdr+
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128517
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=128517
eto, sorry, ale nie widziałem że dodałeś DPN swoich liczników.
4151 - silniki: AEA AEK AFT AKS AEE AEX
3862 - silniki: ADZ AAM ABS ADY 2E AEY AGG ANN ANP AKR ATU
Jak widzisz oznaczenia silników się nie pokrywają więc licznik z MFA który zamontowałeś nie jest przeznaczony do twojego auta. Musiałbyś kombinować z czujnikiem ciśnienia oleju żeby nie wariował licznik.
4151 - silniki: AEA AEK AFT AKS AEE AEX
3862 - silniki: ADZ AAM ABS ADY 2E AEY AGG ANN ANP AKR ATU
Jak widzisz oznaczenia silników się nie pokrywają więc licznik z MFA który zamontowałeś nie jest przeznaczony do twojego auta. Musiałbyś kombinować z czujnikiem ciśnienia oleju żeby nie wariował licznik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości