Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » pn gru 22, 2008 14:31

hehe trzeba kabinować;) i jeszcze jedno...Ty masz u siebie serie 16-stke? bo ogladałem twój filmik i ogarnia się ładnie do 100km/h


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn gru 22, 2008 14:35

można powiedzieć seria jedynie co mam zrobione to przepustnica dziura w obudowie filtra sportowa wkładka i końcowy tłumik supersprinta no i silnik po kapitalce trzy miechy temu


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn gru 22, 2008 14:41

Spróbuje może trochę ją rozklepać w tym miejscu....!
też mi to przyszło na myśl :grin:
:goof: :goof:

już widze jak to rozklepie :helm:

albo:

-zapodajesz nową blaszke jakoś dokładnie to zrobisz żeby nie mieć przerw

-śmigasz na remap ECU

-dokładasz materiał na przepustnice i kombinujesz z przerwą

-kupujesz nową przepustnice :goof:

-wymieniasz klapki ( nie wiem czy AAA nie miał większej niż ta z ABFa)

Jak ktoś zna jakies pomysły to neich dopisze :grin:


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn gru 22, 2008 15:07

LCQ pisze:już widze jak to rozklepie
Wszystko zależy jak ma tam przerwę jak nie dużą to może spróbować i później ewentualnie dopasować pilnikiem jak przerwa jest spora no to wiadomo tak klapki nie rozklepie myślę że jak przerwa jest nie większa niż 1mm to da się zrobić


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn gru 22, 2008 16:02

zrobić sie napewno da, ale pytanie jak dobrze, powodzenia


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » pn gru 22, 2008 16:02

przerwa jest taka ...można by powiedzieć na grubość paznokcia;/ heh widziałem że ktoś tu ma na sprzedanie przepustnice,i to całkiem nie drogo wiec jak nic nie wyjdzie z rozklepania to bedzie zakup używki.
AD6 pisze:można powiedzieć seria jedynie co mam zrobione to przepustnica dziura w obudowie filtra sportowa wkładka i końcowy tłumik supersprinta no i silnik po kapitalce trzy miechy temu

zrobiona przepustnica-czyli usunięcie zwężenia tak?

A i jeszcze pytanko: przepustnica musi być dokładnie z ABF-a czy może pasuje od jakiegoś innego modelu VW?? Wiadomo byle nie zmuliła mi auta...
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 16:07 przez jawor87, łącznie zmieniany 1 raz.


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn gru 22, 2008 16:08

w takim razie bez reklamy :helm: zapraszam bo mam przepustnice bez obróbki :grin:

P.S. nie wiem czy ADL nie ma takiej samej, trzeba by zmierzyć
Ostatnio zmieniony pn gru 22, 2008 16:09 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » pn gru 22, 2008 16:22

jawor87 pisze:zrobiona przepustnica-czyli usunięcie zwężenia tak?
tak


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » pn gru 22, 2008 16:33

no to ładnie jak na prawie samą serie;) Ciekawe jaki czas ja bym wykręcił po modzie z usuwaniem zwężki,a i robiona miałem głowice 3tygi temu ...trzeba będzie poczekać żeby troche obeschło,bo przy takiej pogodzie jak jest asfalt wilgotny, przy wstawce tak jak teraz ciężko ma się ogarnąć na 2biegu...


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Mateusz74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: czw paź 30, 2008 18:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Mateusz74 » pn gru 22, 2008 17:10

Nawet nie myśl o rozklepywaniu przepustnicy.Nie jesteś w stanie tak dokładnie opiłować tej blachy pilnikiem.Jeśli masz znajomego który pracuje w obróbce metali (najlepiej na centrum frezarskim CNC) to możesz go poprosić by wytoczył ponownie otwór.Ale najpierw musiałbyś uzupełnić ubytek klejem do aluminium specjalnym do takich operacji.Wiem co mówię bo pracuję na takiej maszynie i nie raz podobne operacje,niekoniecznie przepustnice,robiłem.Na moje lepiej załatwiaj sobie inną a narazie śmigaj na tej.1300 obr/min to nie katastrofa.



jawor87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: jawor87 » pn gru 22, 2008 20:36

tak też raczej zrobie;)


Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » wt gru 23, 2008 18:13

jawor87 pisze:no właśnie naruszyłem przylegnię.
tzn ktore to miejsce,tam gdzie uszczelka?niechcialbym przedobrzyc u siebie.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt gru 23, 2008 19:47

piotr2 pisze:
jawor87 pisze:no właśnie naruszyłem przylegnię.
tzn ktore to miejsce,tam gdzie uszczelka?niechcialbym przedobrzyc u siebie.
Zanim wyjmiesz przepustnicę z obodowy to na zamkniętej odrysuj ją z jednej i drugiej strony. Rysy będą widoczne i do tego miejsca można szlifować i frezować. Ja rozfrezowałem u siebie na maxa, ale z głową i nie mam takich problemów :hmm:



Awatar użytkownika
Skrzypul 16V
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt gru 23, 2008 21:27
Lokalizacja: Łódż
Kontakt:

Post autor: Skrzypul 16V » śr gru 24, 2008 14:23

hmmm pod maska mam 9A :bajer: w garazu lerzy głowica od KR'a i teraz pytanie w której zrobic porting 9A czy KR'a która bedzie lepsza ? dwa wałki wydechowe juz mam jeden wydechowy z 9A drugi z KR'a wydechowy :grin: pozbyc sie kata i wsadzic zwykła rurke czy wsadzic strumiennice ? :bigok:


SPRZEDAM MK2 TD W DOBRYCH PLN !!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości