półosie z przegubami 100mm mk3 a mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bacardi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 25, 2008 18:48
Lokalizacja: 100lica

półosie z przegubami 100mm mk3 a mk2

Post autor: bacardi » ndz gru 21, 2008 23:43

czym różnią się półosie występujące z silnikami aaa abf 2e aaz abs aam poza tym że są na flanszę 100mm są innej długości grubośći mają inną wytrzymałość??
czy półosie z mk3 będą pasowały do mk2 ??



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » ndz gru 21, 2008 23:54

bacardi pisze:czym różnią się półosie występujące z silnikami aaa abf 2e aaz abs aam poza tym że są na flanszę 100mm są innej długości grubośći mają inną wytrzymałość??
z silnika abf 2e agg ogolnie przegłuby od slabszych wersji silnikowych mk III i mk II roznia sie gruboscia flanszy i iloscia wyfresowanych na niej rowków te w mocniejszych wersjach silnikowych (odmianie gti) maja wiecej wyfrezowanych rowków a co za tym idzie zwieksza sie wytrzymalosc przegłobow na skrecanie .
bacardi pisze:czy półosie z mk3 będą pasowały do mk2 ??
TAK w zaleznosci od wersji silnikow niektore przegłoby zew z mk II i MK II sa identyczne


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn gru 22, 2008 00:04

slimak20 pisze:TAK w zaleznosci od wersji silnikow niektore przegłoby zew z mk II i MK II sa identyczne
MK III (lub mk III ) :bigok:


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

bacardi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 25, 2008 18:48
Lokalizacja: 100lica

Post autor: bacardi » pn gru 22, 2008 00:07

czyli tak mam zwrotnice z mk3 vr6 i skrzynie 2y czy zwykłe półosie l i p z przegubem np z mk3 gti 2e będą pasowały do mk2?? czy szukać od czego innego??



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn gru 22, 2008 01:14

przeguby to może i bedą pasowały, ale półosie już raczej nie. MK III ma inną ługość wachaczy - stąd mniemam, ze długość półosi też musi być inna.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn

Post autor: czarna małpa » pn gru 22, 2008 01:18

ja niedawo wymienialem silniczek,mialem 16 ez a wymienilem na 1.8 abs z MKIII,wewnetrzne przeguby sa inne(srednica),po za tym jesli chodzi o dlugosc to podeszly.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

bacardi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 25, 2008 18:48
Lokalizacja: 100lica

Post autor: bacardi » pn gru 22, 2008 09:47

1.6 ma średnicę flanszy na skrzyni 90 a ten abs ma 100mm więc dlatego mogły nie pasować
czyli generalnie brać półosie z odpowiednią średnicą flanszy do skrzyni i tyle?? reszta będzie pasować??



Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn...

Post autor: czarna małpa » pn gru 22, 2008 10:28

dokladnie chodzilo o ta srednice,mialem 90,a potrzebowałem 100.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 397 gości