Problemy z obrotami ^^
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z obrotami ^^
Witam was kupilem niedawno gorfa mk2. . sprzedawca mowil ze obroty czasami spadaja i po chwili wzrastają ale to akurat mnie nie martwi jak nowy problem.. zauwazylem czasami stoje na krzyzówce i obroty na luzie zamiast mieć 1xxx to maja 2xxx czego to moze być wina?
Next problem to auto czasami dusi sie szarpie..
Plx pomóżcie ^^
pozdrawiam
Next problem to auto czasami dusi sie szarpie..
Plx pomóżcie ^^
pozdrawiam
trzeba wymienic swiece przewody jesli chodzi o duszenie silnika i szarpanie silnika a falowanie obrotow moze byc spowodowane brudna przepustnica albo silnik krokowy
Ostatnio zmieniony ndz gru 21, 2008 11:51 przez Pavlo GT, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozwólcie że podepnę się pod temat.Też falują mi obroty (silnik GTI 8v)gdy przeglądałem układ dolotowy to wewnątrz przepustnicy jest czarna sadza . Niedawno zmieniałem też filtr powietrza a już jest przepalony .
. To znaczy że winna temu falowaniu jest przepustnica tak?.Pavlo GT pisze:falowanie obrotow moze byc spowodowane brudna przepustnica
kwestia tego czy twój RV jest na digifancie czy na ke-jetronikuMarcin85 pisze:Pozwólcie że podepnę się pod temat.Też falują mi obroty (silnik GTI 8v)gdy przeglądałem układ dolotowy to wewnątrz przepustnicy jest czarna sadza . Niedawno zmieniałem też filtr powietrza a już jest przepalony .
jesli na ke-jet to moze byc kwestia regolacji, a na digi silniczek krokowy przepustnica...
to tez jest wazne przy ke-jet ale wtedy leniwie wchodzi by na odr itpSpid3r pisze:spradź czy auto nie dostaje lewego powietrza...
[ Dodano: 23 Gru 2008 18:05 ]
jak bedą falowac obr sprobuj odlaczyc krokowca i zobaczysz jaka bedzie reakcja. ja bym stawial na krokowca. chociaz te gazniki w 1.6 to jest jedna wielka nie wiadomagospek_ns pisze:silnik krokowy.. ale zastanawia mnie te obroty co wzrastają do 2tys. moze automatyczne ssanie sie zacina? co zrobic?
BB (borówka, bandit ...)
czujnik temeratury moze byc przyczyna ale niekoniecznie. Prawdopodobnie masz elektroniczny gaznik, silnik PN. Jezeli masz wokol gaznika duzo wtyczek elektrycznych to wlasnie ten silnik. Przeczysc koniecznie wtyczki wokol gaznika i czujnikow temeperatury, potem szukaj inny przyczyn!!!
(najczesciej szeroka wtyczka od nastawnika przepustnicy przy gazniku!)
[ Dodano: 01 Sty 2009 20:27 ]
a pedal gazu sam sie wsiska, czy po tym postoju zmienia pozycje na wyzsza?
(najczesciej szeroka wtyczka od nastawnika przepustnicy przy gazniku!)
[ Dodano: 01 Sty 2009 20:27 ]
a pedal gazu sam sie wsiska, czy po tym postoju zmienia pozycje na wyzsza?
Szukasz idealnej kobiety??...wez piwo i idz do garażu ;)
No mam wrazenie jak by auto dalej chcialo jechac a pedal gazu lekko sie zapada i obroty rosną a silnik ryczy jak bym go piłował ^^ dzieki za porady dzis zaczne cos grzebac ^^
[ Dodano: 03 Sty 2009 15:47 ]
Silnik ten co mowisz silnik PN.
[ Dodano: 03 Sty 2009 15:50 ]
A i zauwazylem ze rozpędzony lece . . daje na luz to czasem auto gaznie..
[ Dodano: 03 Sty 2009 15:47 ]
Silnik ten co mowisz silnik PN.
[ Dodano: 03 Sty 2009 15:50 ]
A i zauwazylem ze rozpędzony lece . . daje na luz to czasem auto gaznie..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości