ubytek płynu chłodniczego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt gru 19, 2008 20:37

j_a_r_o_o_o pisze:a jak jest temp. 70C podczasz jazdy to chyba za niska
zdecydowanie
ale moze czujnik przekłąmywać
w jakiej temp załącza się wentylator ??



Awatar użytkownika
j_a_r_o_o_o
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: pt gru 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j_a_r_o_o_o » ndz gru 21, 2008 16:05

wiesz co teraz nie dochodzi do 90 wiec sie nie zalacza wlasnie

[ Dodano: 23 Gru 2008 08:09 ]
wymienilem termostat, ale teraz (nie wiem czemu) mam podczas jazdy non stop 90C-95C (tak sobie oscyluje)... Nie wiem czy po wymienie jak jechalem byl zapowietrzony czy mial za malo plynu, bo chyba taka temp to nie jest normalna podczas jazdy, co?

[ Dodano: 23 Gru 2008 08:11 ]
ale chyba termostat byl wlasnie przyczyna, przynajmniej na to wskazuje :grin:


Fiat 126p - prawie jak Ferrari,
G.Rasiak - prawie jak piłkarz,
Real M., ManU, Inter - prawie jak Juventus!
Obrazek

gregor112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn gru 15, 2008 14:42
Lokalizacja: z nieba

Post autor: gregor112233 » pt sty 02, 2009 18:57

j_a_r_o_o_o pisze: wymienilem termostat, ale teraz (nie wiem czemu) mam podczas jazdy non stop 90C-95C (tak sobie oscyluje)... Nie wiem czy po wymienie jak jechalem byl zapowietrzony czy mial za malo plynu, bo chyba taka temp to nie jest normalna podczas jazdy, co?
kolego jakiej firmy termostat założyłeś?

jeśli chodzi o sprawdzanie czy układ jest zapowietrzony to zaglądnij do zbiorniczka wyrównawczego na włączonym silniku i zobacz czy robi się piana w płynie.
układ jest samoodpowietrzający więc postaw furke na ręcznym i pogazuj troszke, żeby ładnie przetrzepało płyn jak przestanie się robić piana lub/i bąbelki to wyłącz silnik i zobacz jaki jest poziom płynu.
jeżeli między min a max to ok.
jak nie to trzeba dolać płynu żeby wyrównać do tego poziomu.
!! tylko ważne, że jak silnik i płyn jest ciepły to dolewaj płynu po troszke na włączonym silniku. ewentualnie poczekaj aż silnik ostygnie całkiem i wtedy uzupełnij płyn.
nie należy dolewać zimnego płynu do ciepłej (gorącej) wody w chłodnicy na wyłączonym silniku bo różnica temperatur może Ci pozamiatać układ chłodzenia!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości