MK I/II 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mamciezjemcie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 15:27
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

MK I/II 1.6TD

Post autor: mamciezjemcie » ndz gru 14, 2008 18:32

Witam jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa MK1 z silnikiem 1,5 i troszkę mi brakuje mocy (chciało by się więcej) tak myślałem myślałem i po przeczytaniu tematu o v1 postanowiłem że w moim golfie będzie 1.6TD i postanowiłem poszukać takiego sprzętu po 3 dniach poszukiwań znalazłem 1,6 TD nie jestem pewien czy to SB ale chyba tak ma wyjście na intercooler pompę z grzybkiem i turbo garrett t2 po oględzinach (na szybko) zobaczyłem że nie jest to rewelka jeśli chodzi o turbo bo jest wyczuwalny na ręku luz podczas ruszania ośką turbiny i tu się rodzi pytanie czy jest to dobry pomysł kupić ten silnik, zregenerować turbinke i śmigać nim czy niema co sobie zawracać głowy ?? silnik nie wygląda źle tzn nie ma wycieków ale stoi na palecie i nic o nim nie wiadomo :/



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn gru 15, 2008 00:04

Daj sobie spokuj lepiej kup coś pewnego w Polsce żadko ktoś dobrze turbinę zregeneruje


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 15, 2008 00:37

mamciezjemcie,

1 za ile ?
2 kompletny silnik ?
3 luz na wirniku ale jaki ? poprzeczny wzdłużny ?? każde nie nowe turbo będzie miało leciutki luz !!
4 koleś daje gwarancje ?
5 kupno silnika to 1 potem zmiana płynów (olej) filtrów pasków to kolejny wydatek
6 no i sprawa kto CI wykona swapa

odpowidz sobie na te pytania i wtedy zastanów sie czy warto



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn gru 15, 2008 03:30

grandilodz pisze:Polsce żadko ktoś dobrze turbinę zregeneruje
to gdzie trzeba jechać z suszara na Ukrajne ? Nie przesadzajmy , turbo to może nie w każdym zakładzie mechanicznym zrobia bo nie każdy ma wyważarke ale w każdym większym mieście jest kilka zakładów które daja gwarancje na swoja robote .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » pn gru 15, 2008 12:51

twardy pisze:to gdzie trzeba jechać z suszara na Ukrajne ? Nie przesadzajmy , turbo to może nie w każdym zakładzie mechanicznym zrobia bo nie każdy ma wyważarke ale w każdym większym mieście jest kilka zakładów które daja gwarancje na swoja robote .
albo poszukac uzywki na necie
jak napisal To_mas, zalezy za ile



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn gru 15, 2008 12:53

albo poszukac uzywki na necie
Chyba jednak wolałbym regenerowaną z gwarancją :chytry:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn gru 15, 2008 14:12

bongo pisze:Chyba jednak wolałbym regenerowaną z gwarancją :chytry:
to już zależy ile ma $$$



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn gru 15, 2008 19:52

bongo pisze:Chyba jednak wolałbym regenerowaną z gwarancją
ja też ,
To_mas pisze:to już zależy ile ma $$$
różnica 400 , 500 dla jednych dużo a dla innych mało.
Jak masz stary cieknący kibel to nie warto inwestować w zregenerowana suszare ale jak silnik igła i chcesz jeszcze nim śmigać kilka lat albo go troche podkrecic to jak najbardziej .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

mamciezjemcie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 15:27
Lokalizacja: Chełm
Kontakt:

Post autor: mamciezjemcie » ndz gru 21, 2008 16:01

Silnik jest kompletny za 800zł luz na wirniku turbiny jest poprzeczny, wzdłużnego niema wiem na pewno ze silnik przyjechał z Anglii zakładał go będę sam trochę się bawię w autach więc na pewno dam sobie rade a przynajmniej nie będę miał do nikogo pretensji :) na silnik jest gwarancja rozruchowa tzn jak go odpalę i nie będzie mi się podobało to mogę go oddać. Tylko dużo zabawy z przełożeniem a jak nie będzie dobrze to jeszcze więcej na darmo więc wole się upewnić w miarę możliwości



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości